Opticien Hartger Bekijk de video Pauzeren

Opticien Hartger van Tempel Optiek

Opticiens Nadine en Hartger van Tempel Optiek werken hard aan hun zaak. Zo zetten ze verschillende reclameacties in om hun winkel in Schiedam echt een eigen gezicht te geven en zo onder de aandacht te brengen bij een specifieke doelgroep. En met een fantastisch resultaat. Bekijk hier hoe zij, samen met PostNL, meer omzet weten te behalen door de slimme inzet van middelen.

Camping Volgerland Effect van Direct PostNL Bekijk de video Pauzeren

Diana Meiling van camping ‘t Volgerland

Trotse eigenaresse Diana Meiling kent alle vaste gasten op camping ‘t Volgerland. Waar ooit een prachtige boomgaard te vinden was staan nu ruim 400 caravans met voornamelijk jonge gezinnen. Er zijn nog een aantal plaatsen vrij en Diana wil daarom graag haar doelgroep bereiken om campingplaatsen te verhuren. Samen met PostNL deed ze een geadresseerde reclameactie gecombineerd met Facebook. “Je bent dan echt direct bij je klant, en dat wil je!” zegt Diana. Bekijk hier hoe zij al meer dan 20.000 mensen wist te bereiken.

Pedicure PourVous Effect van direct PostNL Bekijk de video Pauzeren

Riny Schuurman van pedicure PourVous

Riny Schuurman is al 25 jaar pedicure en heeft een eigen praktijk aan huis. Omdat zij steeds minder klanten in haar pedicuresalon zag komen deed ze mee aan een actie van PostNL om een leuk reclamebudget te winnen. En ze won! Samen met PostNL ontwikkelde huis aan huisflyers, liet ze haar website aanpassen en zorgde ervoor dat haar klanten ook online afspraken konden inplannen. Bekijk hier hoe ze in 1 avond al 5 nieuwe afspraken wist te realiseren.

Dierapotheker - Het effect van direct Bekijk de video Pauzeren

Robin Holle van Dierapotheker.nl

Dierenarts en ondernemer Robin Holle is met zijn 3 dierenklinieken én de Dierapotheker.nl altijd bezig om in contact te komen met zijn doelgroep. Speciaal om de dieren maar ook hun baasjes eens in het zonnetje te zetten organiseerde hij de Open Dierendag. “Dan is het natuurlijk wel belangrijk dat mensen weten dat deze open dag er is.” Zegt Robin. Hij ontwierp daarom een flyer en liet deze beoordelen door de MKB Reclamecheck van PostNL. “Uiteindelijk hebben we met de flyer zo’n 60.000 mensen weten te bereiken, de Open Dierendag was dan ook een groot succes!”

Top