Uw Partijenpost regelen via MijnPost

Vanaf 9 mei 2016 kunt u voor uw Partijenpost alleen nog gebruikmaken van de module in MijnPost. Het voormelden, controleren, sorteren en aanbieden van Partijenpost wordt dan een stuk makkelijker. Bovendien regelt u zo steeds meer postzaken op één centrale, online plek. 

Om u op weg te helpen en de verhuizing zo soepel mogelijk voor u te laten verlopen, hebben we hier alle informatie voor u op een rij gezet.

Ontdek MijnPost

Ga direct naar MijnPost en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Naar MijnPost

Stappenkaart Partijenpost

In vijf stappen uw gesorteerde Partijenpost aanbieden met MijnPost. In deze folder (pdf) leest u precies hoe u dat doet.
Download de stappenkaart (pdf)

Handleiding

Heeft u behoefte aan meer informatie? Dan is deze gedetailleerde handleiding geschikt voor u.
Hierin leest u hoe MijnPost werkt en hoe u Partijenpost kunt voormelden, controleren, sorteren en aanbieden.
Download de handleiding (pdf)

Veelgestelde vragen

Heeft u een specifieke vraag? Kijk hier of uw vraag al beantwoord is.

Direct contact

We proberen u zo uitgebreid mogelijk te informeren. Heeft u toch nog vragen, neem dan gerust contact op met uw accountmanager of ga naar de MijnPost helpdesk via postnl.nl/mijnpost. U kunt ook bellen met 088 868 68 68.

Uw voordelen

  • MijnPost is 24/7 bereikbaar 
  • U bent altijd up-to-date 
  • Eén centrale plek voor uw Partijenpost: voormelden, controleren, sorteren en aanbieden 
  • Meer overzicht en sneller uw postzaken regelen

Terugkijken: webinar Nieuwe werkwijze Partijenpost

Op 19 april organiseerden we een exclusief webinar ‘Nieuwe werkwijze Partijenpost’. Daarin gaven we uitleg over de nieuwe werkwijze. Ook gaven we antwoord op vragen van deelnemers. U kunt het webinar hier terugkijken.

Bekijk webinar