back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik inloggen bij MijnPost en wat doe ik als mijn account geblokkeerd is?

Via MijnPost kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord, deze zijn hoofdlettergevoelig. Als u 5 keer inlogt met verkeerde gegevens, dan wordt uw account automatisch geblokkeerd. Na 30 minuten kunt u nogmaals proberen in te loggen. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’, u krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Als uw account hierna nog steeds geblokkeerd is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Neem contact op

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG