back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Op postnl.nl kunt u eenvoudig uw pakket volgen. Vul de barcode (die begint met 3S of KG) en de postcode van de ontvanger in, en u ziet direct waar uw pakket zich bevindt. 

Geen barcode?
Zonder (geldige) barcode kunt u uw pakket niet traceren, ook niet via onze klantenservice. Bent u de ontvanger van een pakket? Vraag dan de barcode aan de afzender. Bent u de afzender van een pakket? De barcode staat:

  • Op het verzendbewijs dat u heeft gekregen op het Postkantoor.
  • Op uw afhaalopdracht wanneer (u de Online Verzendservice gebruikt).

Neem contact op

Klantenservice Consument

0900 0990 (45 ct/per gesprek)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN