Klantenservice

Vind uw antwoord bij de veelgestelde vragen

Top 5 veelgestelde vragen

  • 1. Kan ik online hulpmiddelen bestellen?

    Via onze website bestelt u diverse hulpmiddelen, zoals een orderformulier pakketpost (P1700) of een formulier voor uw aangetekende brief of pakket (P1114).

    Streepjescodestickers voor partijenpost pakketten en pakketten tot en met 10 kg, gefrankeerd met een frankeermachine, zegels en stempels bestelt u via MijnPost Shop.

  • 2. Hoe kan ik een postbus aanvragen?

    U kunt uw postbus direct online aanvragen via MijnPost.

    Uw postbus direct aanvragen.

  • 3. Waar kan ik terecht met vragen over mijn factuur?

    Voor al uw vragen over uw PostNL factuur kunt u terecht op onze facturenpagina.

  • 4. Wat is de overkomstduur van mijn pakket of poststuk?

    In onze tarievenmap vindt u een overzicht van de overkomstduur per land en grootte van het poststuk.

  • 5. Waar kan ik terecht met vragen over de tariefswijziging?

    Voor al uw vragen over de tariefswijziging kunt u terecht op onze tariefswijzigingspagina.

Ik heb een vraag Ik heb een klacht Ik heb een suggestie Ik heb een compliment

Veranderingen postbezorging

Alle informatie over de veranderingen in de postbezorging.

Kwaliteit postbezorging

PostNL stelt alles in het werk om een hoge kwaliteit aan haar klanten te waarborgen.

Actuele vertragingen postbezorging

Klantnummer aanvragen

Vraag uw klantnummer aan om een product of service te bestellen.

PostNL op uw mobiel

Altijd en overal toegang tot de belangrijkste informatie voor het versturen van uw post