PakjeGemak

Laat uw klant zelf bepalen waar en wanneer hij zijn pakket ontvangt

Maak online winkelen gemakkelijk voor uw klant zonder dat het u iets extra's kost.

pakjegemak_boodschappenlijst

  • Klant kan zelf bepalen waar en wanneer het pakje wordt opgehaald
  • Beschikbaar in combinatie met Pakket met Betaalservice.
  • Bestelling ophalen bij meer dan 2000 winkellocaties

Word direct een contractklant

 

  • Wat kost het?

    U kunt van PakjeGemak gebruik maken als u jaarlijks minimaal 100 pakketten verstuurt binnen Nederland en hiervoor een contract heeft met PostNL Pakketservice. PakjeGemak kost u niets extra.

    U betaalt uitsluitend de verzendkosten en frankeert via de verzendapplicatie Parcelware. Voor aanvullende diensten rekent PostNL Pakketservice de gebruikelijke toeslagen. Meer informatie hierover ontvangt u via de PostNL Klantenservice.

  • Hoe werkt het?

    • Bestellen
      U kunt de service PakjeGemak eenvoudig opnemen in de bestelprocedure op uw website.

    • Op het moment dat uw klant een bestelling plaats, geeft hij aan waar hij zijn pakket wilt ontvangen. Hij kan kiezen voor een huis- of werkadres, maar ook voor een winkellocatie van PakjeGemak. Op basis van postcode, plaatsnaam of regio toont PostNL Pakketservice de dichtstbijzijnde locaties, inclusief openingstijden. Via een sms of e-mail wordt uw klant op de hoogte gebracht zodra het pakket bij de gekozen winkellocatie beschikbaar is. 

    • NB: PakjeGemak is alleen beschikbaar indien u een contract heeft met PostNL Pakketservice.

    • Aanleveren
      U kunt uw pakketten (tot 31,5 kg) aanleveren bij de Business Balie of het Business Point of gebruik maken van de PostNL Breng- en Haalservice.

    Vind een Postkantoor of brievenbusVind een Postkantoor of Business Point in de buurt

    • Bezorgen
      Nadat het pakket is verstuurd, kan uw klant het de volgende dag na 16.00 uur ophalen. Uw klant heeft de keuze uit ongeveer 2.000 PakjeGemak-locaties. Vele daarvan zijn open op koopavond en in het weekend.

    • Track & Trace
      U kunt de status van uw pakket 24 uur per dag online volgen via Track & Trace.

  • Veelgestelde vragen

    Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Hulp nodig

Stel hier uw vraag

Contact