Zakelijke Doorzendservice

De Zakelijke Verhuisservice en Zakelijke Doorzendservice zijn één dienst geworden onder de naam Zakelijke Doorzendservice.

Met de Zakelijke Doorzendservice zorgen wij ervoor dat alle post van een vestigingsadres of postbus wordt doorgestuurd naar een ander postadres in het binnen- of buitenland. Dit is handig bij een tijdelijke bedrijfssluiting, verhuizing of als u op meerdere adressen post ontvangt.


Doorzendservice aanvragen

  • Voor binnen- en buitenland
  • Keuze in doorzendperiodes
  • Tarief per week
Direct aanvragen
 

Belangrijkste wijzigingen

Verkort aanvraagproces, drie doorzendperiodes en herinnering bij aflopen van service.


Lees meer
 

Wat kost het?


Bekijk hier de tarieven van de Zakelijke Doorzendservice.

Hoe werkt het?


Met de Zakelijke Doorzendservice zorgen wij ervoor dat uw geadresseerde en aangetekende post van uw vestigingsadres of postbus, voor één periode, meerdere periodes of doorlopend, wordt doorgestuurd naar een ander postadres in het binnen- of buitenland. Dit is handig bij een tijdelijke bedrijfssluiting, verhuizing of als u op meerdere adressen post ontvangt. U ontvangt uw post maximaal één dag later dan gebruikelijk. 

Ontvangt u gemiddeld meer dan 100 poststukken per dag? Neemt u dan contact op met onze Business Service.

Doorzendservice1


Doorzenden vanuit een vestigingsadres 
Alle post waarop de door u opgegeven organisatienaam in zijn geheel voorkomt wordt doorgestuurd. Per aanvraag is het mogelijk om één organisatienaam door te geven.

Doorzenden vanuit een postbus
Alle post van uw postbus wordt op adres doorgestuurd, ongeacht de organisatienaam. Aanvraag van deze service kan alleen met een lopend postbuscontract en niet in combinatie met een Brengservice.

Doorzenden naar het buitenland
U kunt uw post voor één periode of doorlopend (jaarlijks verlengen) laten doorsturen naar het buitenland. U heeft hiervoor wel een adres in Nederland nodig. U ontvangt uw post maximaal enkele dagen later dan gebruikelijk.

Welke post wordt niet doorgestuurd?

Niet alle post wordt doorgestuurd. Hieronder vallen pakketten, post die zwaarder is dan 2kg, gerechtelijke brieven, aangetekende post naar het buitenland, koerierszendingen, ongeadresseerde post zoals folders en huis-aan-huisbladen en post die wordt bezorgd door andere postaanbieders dan PostNL.

 

Online aanvraag

De Zakelijke Doorzendservice kunt u tot 5 werkdagen voor de gewenste ingangsdatum online aanvragen. U kunt kiezen uit de volgende doorzendperiodes:

  • Eén periode (max. 12 maanden)
  • Meerdere periodes (max. 7 periodes, totale duur van 14 weken)
  • Doorlopend (jaarlijks verlengen)

Zodra uw aanvraag succesvol is afgerond, ontvangt u per e-mail een bevestiging. Binnen 5 werkdagen ontvangt u deze bevestiging ook schriftelijk op het door u opgegeven ‘van adres’.

 

Herinnering bij aflopen service

Het verlengen van de Zakelijke Doorzendservice verloopt niet automatisch en daarom ontvangt u 3 weken voor afloop van de doorzendperiode een herinnering per mail. Deze herinnering ontvangt u alleen bij een minimale doorzendperiode van 4 weken. Wanneer u gebruikmaakt van een Doorlopende Zakelijke Doorzendservice (jaarlijks verlengen), ontvangt u een herinnering per e-mail en brief.


Algemene voorwaarden
Bekijk hier de Algemene Voorwaarden Ontvangerservices (pdf).