Klanten binden

Verstop je niet langer en laat je gezicht zien

Verstop je niet langer en laat je gezicht zien

Je wilt klanten bereiken en je weet dat ze graag persoonlijk worden aangesproken. Waarom blijf je dan zelf nog anoniem op de achtergrond? Veilig verstopt achter je merk, bedrijfsnaam en logo? Je klanten willen namelijk met échte mensen communiceren.

Delen is het nieuwe hebben

Delen is het nieuwe hebben

Het begon een paar jaar geleden als grapje, steeds roepen: “Delen is het nieuwe hebben!” Maar ik ben er hard in gaan geloven. Nee, ik ben fan. Zowel privé als zakelijk streef ik ‘delen is het nieuwe hebben’ na. En ik merk dat het langzaam maar zeker zijn vruchten afwerpt. Want door te delen hebben we uiteindelijk allemaal meer! Wil jij ook meer resultaten behalen door iets weg te geven? Bekend staan als dé expert in plaats van de leverancier? In dit artikel deel ik mijn ervaring en tips om zelf te starten.

Zet verpakkingen in om klanten aan je te binden

Zet verpakkingen in om klanten aan je te binden

De bestelling stopt niet na de ‘bestel’ knop. De reis van de klant gaat verder. De beleving gaat mee tot op de deurmat. Iedere webwinkel wil het verschil maken en dat merkte ik laatst weer toen ik zelf iets bestelde. In dit artikel goede voorbeelden van bedrijven die brievenbuspakketten inzetten om het verschil te maken en een aantal praktische tips om zelf aan de slag te gaan.

Begrijpelijk schrijven kan iedereen

Begrijpelijk schrijven kan iedereen

Dit blog is voor iedereen die weleens teksten schrijft. Van een mailtje naar een collega tot een brief aan klanten. Ploeter jij soms ook zo op een tekst? Zit het verhaal wel in je hoofd, maar komt het niet uit je handen? Geen nood. Lees dit blog met handige schrijftips en je kunt direct aan de slag.

E-mailmarketing: wat iedere ondernemer moet weten

E-mailmarketing: wat iedere ondernemer moet weten

Helaas, ze trapte er weer in. Na de wekelijkse boodschappen schoot ze nog even snel het kledingwinkeltje binnen bij ons op de hoek. “Ben zo terug schat, even naar dat leuke jurkje kijken.” Samen met haar stonden nog drie vrouwen in de winkel om dat leuke jurkje heen. Het leuke jurkje dat in de e-mail nieuwsbrief stond afgelopen week.

Meer omzet halen uit bestaande klanten

Meer omzet halen uit bestaande klanten

Ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (mkb) investeren het meest van hun marketing- en reclamebudget in het vinden van potentiële klanten, blijkt uit onderzoek dat PostNL liet uitvoeren. Hoe kun je nog meer omzet halen uit bestaande klanten?