Billing & Document Solutions

Uw partner in digitale en fysieke documentoplossingen

Wilt u uw klanten informeren op de manier en het moment dat zij dat prettig vinden? En ondertussen een hogere klanttevredenheid realiseren en ook nog besparen op de kosten? PostNL verzorgt voor u het volledige proces van informeren en factureren van uw klanten. Wij adviseren en realiseren een kostenefficiënt proces, waarbij u snel en flexibel uw klanten kunt berichten op de wijze zoals zij dat wensen - fysiek en of digitaal.

Uw uitdagingen

Hogere klanttevredenheid

Hogere klanttevredenheid door eenvoudig over te stappen op correspondentie op maat. Wij kunnen uw klanten fysiek en of digitaal op de juiste manier bereiken, ze kunnen zelf bepalen welk document zij via welk kanaal willen ontvangen. Tevens kunnen wij uw klantdata op een slimme manier verrijken.

Uw facturen sneller betaald

Sneller betaald door slim factureren en alle relevante klantinformatie direct toegankelijk vanaf 1 plek. Door uw klantgegevens te verrijken in combinatie met het juiste communicatiekanaal zullen uw facturen sneller betaald worden.

Kostenbesparingen

Veel besparen door eenvoudig over te stappen op digitale documentoplossingen en klantgerichte correspondentie. Het uit handen geven van uw fysieke en digitale communicatie zal een substantiële kostenbesparing betekenen.

Meer weten?

Nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang vier keer per jaar een andere kijk op de zaak.

Direct inschrijven voor de nieuwsbrief

MijnDocument: een online omgeving voor al uw rapportages

In MijnDocument vindt u de informatie met betrekking tot uw print- en digitale opdrachten overzichtelijk op een rijtje.

Naar MijnDocument

In het nieuws

Vesting Finance vindt in PostNL een meedenkende partner

Samen met PostNL gaat Vesting Finance de komende jaren aan de slag met de fysieke én digitale verzending van documenten. Via onze online cloudoplossing Customer Communication Platform kan Vesting Finance straks ook per document de inhoud én de manier van verzenden aanpassen aan de individuele ontvanger. Of dat nu via post, e-mail, sms of een combinatie daarvan is.

Ik vind het fijn dat we in zee zijn gegaan met de grootste partij in de markt. Dat zie je terug in de oplossingen die ze kunnen bieden, ook voor wat betreft een verdere digitalisering.

Edward van der Veen , CFO/COO van Vesting Finance

Lees meer

Eerste vellen inkjetprinter van Canon voor PostNL

PostNL Billing & Document Solutions (BDS) heeft als eerste bedrijf in Nederland de nieuwste inkjet innovatie van Canon in gebruik genomen: de Océ VarioPrint i300 full color losblad inkjet-pers.

De Océ VarioPrint i300 inkjet-pers is geschikt voor vervanging van zowel offset als van hoogvolume toner werk.

Hayco van Gaal , Channel Manager Corporate & International Accounts van Canon Nederland

Lees meer

PostNL en Canon ontvangen GMC Inspire Innovation Award

Een grotere klanttevredenheid, facturen die sneller worden betaald en een aanzienlijke kostenbesparing op de verzending van facturen, polissen en andere correspondentie. Dat zijn de voordelen van een nieuwe oplossing voor communicatie die PostNL en Canon hebben ontwikkeld.

Met dit platform kunnen klanten van PostNL hun documenten zelf beheren en onderhouden en hierin mutaties doorvoeren.

Richard van Leuven , Productmanager bij Canon

Lees meer

Koploper Nijmegen volledig ontzorgd

Nijmegen is één van de eerste gemeenten in Nederland die gebruik maakt van digitale communicatie via de Berichtenbox van MijnOverheid. Digitale communicatie met burgers is een wettelijke eis en tegelijk betekent het een belangrijke kostenbesparing voor de Gelderse gemeente.

Het aansluiten op de Berichtenbox levert een betere dienstverlening op aan burgers én een behoorlijke kostenbesparing.

Pascal Bongers , Informatieadviseur

Lees meer

Zie ook: