Direct mail meten

Toets de communicatiekracht van uw direct marketing campagne

Kies uit twee onderzoeksinstrumenten om uw direct mail te optimaliseren. Stuur voordat u uw direct mailing verstuurt bij, met een analyse van de sterke en zwakke punten. Of bekijk achteraf wat het effect is geweest van uw campagne: van ontvangst tot gewenste actie.

Direct een Direct Mail versturen

Wilt u folders verspreiden naar een specifieke doelgroep? Kijk dan bij Folderverspreiding.

MailScan – meet de kracht van uw direct mailing

Met de MailScan ziet u in één oogopslag de sterke en zwakke punten van uw direct mailing. Zo kunt u uw mailing eventueel nog aanpassen voordat u hem verstuurt. U communiceert efficiënter en effectiever met uw klanten.

Meer over MailScan

Mail Monitor Online – inzicht in de performance van uw campagne

Mail Monitor Online maakt het gehele proces van ontvangst tot gewenste actie inzichtelijk. Op basis van de resultaten krijgt u advies over het optimaliseren van uw uiting. Zo communiceert u voortaan nog effectiever met uw klanten.

Meer over Mail Monitor Online