Mail Monitor Online

Inzicht in de performance van uw campagne

Uw direct mail is de deur uit, de crossmediale campagne is voltooid. En dan? Hoe komt u erachter wat precies het effect is? Met Mail Monitor Online krijgt u een kijkje achter de brievenbus; het maakt het hele proces van ontvangst tot gewenste actie inzichtelijk. Op basis van de resultaten krijgt u advies over het optimaliseren van uw uiting zodat u voortaan (nog) effectiever en efficiënter kunt communiceren met uw doelgroep.

De voordelen van Mail Monitor Online

  • Geeft inzicht in de effectiviteit en achterliggende oorzaken
  • Uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau MetrixLab
  • Resultaten worden afgezet tegen de norm
  • Split-run onderzoek of toevoegen van extra vragen is mogelijk 

Wat kost het?

Het onderzoek vertegenwoordigt een waarde van 5.050 euro en wordt uitgevoerd bij minimaal 75 respondenten. Inclusief drie gratis gesloten vragen. Vraag uw accountmanager naar de mogelijkheden of neem contact met ons op voor een offerte op maat. 

Mail Monitor Online aanvragen?

Neem contact met ons op

Hoe werkt het?

U kunt Mail Monitor Online inzetten bij Direct Mail, eDM en huis-aan-huis folderverspreiding. Ook voor het meten van de effectiviteit van customer magazines kunt u Mail Monitor Online gebruiken. 

Mail Monitor Online is te gebruiken bij een minimale oplage van:

  • 65.000 stuks: in geval van een match panel
  • 5.000 opt-in e-mailadressen: bij het rechtstreeks benaderen van de klant 

Het onderzoek vertegenwoordigt een waarde van 5.050 euro en wordt uitgevoerd bij minimaal 75 respondenten. Inclusief drie gratis gesloten vragen. Vraag uw accountmanager naar de mogelijkheden. 

Mail Monitor Online aanvragen?

Neem contact met ons op

Procedure

Match tussen doelgroep en panelbestand

Wat wordt gemeten?

Resultaten

Cases

Omroep MAX groeit met 6.000 leden

Een direct mailcampagne op 100.000 potentiële leden met laagdrempelige on- en offline responsmogelijkheden en een persoonlijk dankwoord van Jan Slagter, directeur van MAX.

Zowel met het aantal nieuwe leden als de uitstraling van de campagne zijn we dik tevreden!

Mechiel Blokland , Marketing Coördinator van omroep MAX

Bekijk de Omroep Max case

Leden werven

Een crossmediale campagne met als aanlokkelijk aanbod een gratis proefles. Een laagdrempelige manier om kennis te maken met SportCity.

PostNL heeft ons geholpen onze folder nóg effectiever te maken. Dat betekent voor ons meer omzet.

Matthijs de Vreede , Marketingmanager Sportcity

Bekijk de SportCity case

Zie ook: