MailScan

Meet de kracht van uw direct mailing

Met de MailScan ziet u in één oogopslag wat de sterke en zwakke punten zijn van uw direct mailing. Zo kunt u uw mailing aanpassen nog voor die de deur uitgaat, en communiceert u dus efficiënter en effectiever met uw klanten.

Een oplage van meer dan 60.000 en het reclamebereik en de respons van uw mailing meten? Dan adviseren we Mail Monitor Online.

De voordelen van MailScan

  • Quickscan van sterke en zwakke punten van een mailing
  • Resultaten worden afgezet tegen de norm
  • Als pre en post test in te zetten
  • Optimalisatie van de creatie 

Wat kost het?

Het onderzoek vertegenwoordigt een waarde van 1.250 euro en wordt uitgevoerd bij minimaal 60 respondenten. Vraag uw accountmanager naar de mogelijkheden of neem contact met ons op voor een offerte op maat. 

MailScan aanvragen?

Neem contact met ons op

Hoe werkt het?

MailScan kan worden ingezet bij Direct Mail, eDM of een huis-aan-huis uiting. Duidelijk inzicht in de sterke en zwakke punten van uw mailing. Zo kunt u nog vóór u hem verstuurt de mailing optimaliseren. U kunt ook meerdere varianten van een mailing laten onderzoeken. 

We hanteren geen minimale oplage. Verstuurt u een B2B-mailing? Dan is het minimale aantal opt-in e-mailadressen 5.000. Het onderzoek vertegenwoordigt een waarde van 1.250 euro. De vragenlijst bij het onderzoek wordt altijd door minimaal 60 respondenten ingevuld. 

MailScan aanvragen?

Neem contact met ons op

Procedure

Representatief panel voor uw doelgroep

Wat wordt gemeten?

Resultaten

Cases

Frisse mailing voor meer verkeer naar de werkplaats

PostNL adviseerde een opvallende direct mailing te gebruiken: een kaart met een frisse voorjaarsgeur. Als incentive hierbij konden deelnemers aan de actie een complete voorjaarsschoonmaak van hun eigen woning winnen.

De combinatie van een mailing met een url heeft een goede ROI opgeleverd

Henry Hartgring , Manager Mazda Total Care & CRM

Bekijk de Mazda Geurkaart case

Opmaakkosten met 50% afgenomen

Met het Marvia Huisstijl Platform bieden PostNL en De Hypotheker franchisenemers 35 verschillende templates waarmee ze snel en eenvoudig (thema-)campagnes op kunnen zetten, van advertenties en posters tot columns en visitekaartjes.

De franchisenemers van De Hypotheker kunnen gemakkelijk en snel advertenties en columns opmaken en direct inzetten binnen hun lokale marktgebied.

Barbara Velders , Marketingcommunicatiespecialist bij De Hypotheker

Bekijk de De Hypotheker case

Zie ook:

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met één van onze adviseurs.

Direct chatten

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met één van onze adviseurs.

Direct chatten

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met één van onze adviseurs.

Direct chatten

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met één van onze adviseurs.

Direct chatten

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met één van onze adviseurs.

Direct chatten

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs. Voor vragen over Track & Trace verzoeken wij u te kiezen voor een andere contactoptie.

Direct chatten

We zijn tijdelijk niet bereikbaar via WhatsApp

Videochatten

U kunt ook een chat aangaan door gebruik te maken van videoverbinding.

Direct videochatten