AcceptEmail

De voordelen van digitaal factureren

Wilt u de zekerheid dat uw facturen altijd aankomen? En dat uw klant sneller betaalt? Kies dan voor online factureren met AcceptEmail. Wij versturen uw factuur per e-mail naar uw klant. Uw klant kan de factuur daarna eenvoudig met een paar muisklikken betalen. Komt uw factuur niet aan? Dan versturen wij de factuur alsnog per post. Uw factuur komt dus zeker aan. Met de Business Portal krijgen uw klanten op uw website een eigen portaal. Daar kunnen zij zelf kiezen hoe ze uw documenten willen ontvangen: digitaal of per post. Als zij voor digitaal kiezen, bespaart u flink op uw productie- en verzendkosten. En wat hun keuze ook is: PostNL zorgt voor efficiënte afhandeling.

Het hele factureringsproces zorgeloos uitbesteden? Ga naar Creditmanagement.

De voordelen van AcceptEmail

  • U bespaart flink op uw productie- en verzendkosten omdat de facturen digitaal verstuurd worden.
  • Een factuur via AcceptEmail wordt eerder betaald. U heeft dus sneller uw geld in huis.
  • Reken op aantrekkelijk schaalvoordeel door al uw facturen aan één betrouwbare partner uit te besteden.
  • Uw facturen belanden niet onderaan de stapel. Zo lopen uw betalingen geen onnodige vertraging op.
  • Uw klant heeft alle facturen overzichtelijk bij elkaar in de mailbox en heeft realtime inzicht in de betaalstatus. 

AcceptEmail aanvragen?

Neem contact met ons op

Wat kost het?

De kosten van AcceptEmail hangen af van uw wensen en de volumes. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden. Neem voor een advies of offerte op maat contact op met PostNL Billing & Documents via 088-8680550.

Hoe werkt het?

Digitaal factureren met AcceptEmail is heel eenvoudig. In plaats van het printen, verwerken en versturen van uw facturen, stuurt u uw klant- en factuurgegevens gewoon naar ons. Wij zorgen daarna voor de rest. 

Wij regelen dat uw facturen – mét de door u gewenste betaalmogelijkheden – naar de juiste e-mailadressen gaan. Uw klant ontvangt vervolgens uw factuur in zijn mailbox. Daarop ziet hij duidelijk de betaalinformatie, uw bedrijfslogo én een betaalknop. Via de betaalknop komt uw klant op een overzichtelijke betaalpagina waar hij direct kan betalen. 

Kies de betaalmogelijkheden

U kiest zelf de betaalmogelijkheden die u uw klant wilt aanbieden. Of dat nu via iDEAL, creditcard, PayPal of via een eenmalige automatische incasso is. Misschien wilt u de ene klantgroep alleen de mogelijkheid bieden om via iDEAL te betalen en de andere klantgroep via creditcard? Het is allemaal mogelijk. 

Overzicht en gemak voor uw klant 

Handig voor uw klant: heeft hij eenmaal gebruik gemaakt van AcceptEmail? Dan onthouden wij zijn gegevens. Bij de volgende factuur die hij van u ontvangt, worden zijn gegevens automatisch ingevuld. Zo verloopt het betaalproces nóg sneller. 

Bekijk hoe het werkt:

AcceptEmail aanvragen?

Neem contact met ons op