Business Portal

Facturen per post of digitaal versturen

Met de Business Portal krijgen uw klanten op uw website een eigen portaal. Daar kunnen zij zelf kiezen hoe ze uw documenten willen ontvangen: digitaal of per post. Als zij voor digitaal kiezen, bespaart u flink op uw productie- en verzendkosten. En wat hun keuze ook is: PostNL zorgt voor efficiënte afhandeling.

Uw facturen eerst digitaal versturen en wanneer deze niet geopend worden alsnog per post? Kies dan voor AcceptEmail.

Voordelen van de Business Portal

  • Besparing op productie- en verzendkosten bij digitale verzending
  • Selfservicemodel neemt u werk uit handen
  • Eén betrouwbare partij voor verzending én conversie
  • U hoeft niet zelf te investeren in de nieuwste technologieën
  • Aantrekkelijk schaalvoordeel omdat u al uw transactiepost aan één partner uitbesteedt

Wat kost het?

Met het digitaal versturen van uw transactiepost bespaart u aanzienlijk op uw proces- en productiekosten. 

Voor meer informatie of een persoonlijk advies kunt u contact met ons opnemen.

Neem direct contact met ons op

Hoe werkt het?

De Business Portal kan in uw eigen website worden geïntegreerd. Heeft u voor uw klanten al een ‘Mijn-omgeving’, dan kan de Business Portal daaraan worden toegevoegd. Wij helpen u daarbij. U bepaalt zelf welke functionaliteiten u aanbiedt en aan welke klantgroepen u deze beschikbaar stelt. 

Selfservice voor uw klanten 

Via hun eigen portaal op uw website kunnen uw klanten voor hen bestemde documenten zelf downloaden en archiveren. Als zij vragen hebben, kunnen zij u deze direct mailen. Ook handig: als er voor uw klant een factuur klaarstaat, ontvangt hij hiervan per e-mail een bericht. 

Rechtstreeks naar het boekhoudpakket 

Uw klanten kunnen ook kiezen voor rechtstreeks ontvangst van facturen in hun boekhoudpakket. Het foutgevoelige en tijdrovende overtypen van factuurgegevens is daarmee verleden tijd. 

Track & Trace 

Met de Business Portal wordt ook uw klantenservice werk uit handen genomen. Zo kunnen uw klanten zelf hun bezorggegevens aanpassen, zo vaak als ze willen. Verder kent de Business Portal de mogelijkheid van Track & Trace, waardoor uw klanten zelf de status van hun post kunnen checken. 

Snelle verwerking 

Nadat uw klanten hebben ingelogd, kunnen zij zelf hun instellingen aanpassen. Kiezen zij voor digitaal, dan kunnen zij aangeven in welk formaat ze documenten willen ontvangen. Uw documenten worden snel door ons verwerkt en vervolgens per post of e-mail of via internet of (S)FTP verstuurd.

Voor persoonlijk advies kunt u contact met ons opnemen.

Neem direct contact met ons op