Extra@Home Topservice

Bezorging en installatie van grote en zware goederen

Uw klanten winkelen steeds vaker via internet. Ook producten als meubels, koelkasten en tv’s worden tegenwoordig online gekocht. PostNL heeft hiervoor een oplossing met Extra@Home. Met Extra@Home worden niet alleen uw zware pakketten vakkundig bezorgd, wij nemen ook de installatie voor onze rekening.

Verwacht u een zending met Extra@Home? Lees hier alles over de bezorging.

Voordelen Extra@Home Topservice

  • Pinnen aan de deur mogelijk
  • Levering van de zending op de gewenste plaats in huis
  • Installatie van electronica en meubelen
  • Mogelijkheid tot meenemen verpakkingsmateriaal en oude apparatuur
  • Volg uw zending real time via Track & Trace

Wat kost het?

De kosten van Extra@Home zijn afhankelijk van een aantal zaken, zoals het aantal pakketten dat u per jaar verstuurt, de gewenste service voor uw klanten en de keuze voor collectie. Graag maken we voor u een offerte op maat.

Direct een offerte opvragen

Hoe werkt het?

Bij Extra@Home wordt zowel gewerkt met één bezorger als met een team van een bezorger en een bijrijder. Deze bezorgservice is bij uitstek geschikt voor de bezorging van bijvoorbeeld meubels, koelkasten en tv’s. Om het uw klant zo gemakkelijk mogelijk te maken, bieden wij ook eenvoudige installatieservices, zoals het aansluiten van een wasmachine of het instellen van tv-zenders. 

Alle bezorgteams zijn uitgerust met een tablet. Hierdoor is er altijd inzicht in alle relevante informatie, waardoor het verloop van de rit te volgen is. En daarmee is ook het verwachte tijdstip van bezorging te volgen Behalve over een tablet beschikken de bezorgteams ook over een mobiel pinapparaat. Betalingen kunnen dus eenvoudig thuis worden gedaan.

Communicatie met uw klant

Extra services voor uw klant

Meer informatie

Heeft u behoefte aan meer informatie of een offerte op maat? Vul dan uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Neem contact met ons op