Folderverspreiding

Drukken, verspreiden en online acties

Een bedrijf dat wil groeien heeft nieuwe klanten nodig. Huis-aan-huisreclame is een middel met een bewezen hoog rendement. Interessant voor u als ondernemer als u gericht uw doelgroep wilt benaderen.

U kunt op twee verschillende manieren uw folder verspreiden:

PostNL

Uw folder los op de mat verspreiden

Direct uw folder drukken en verspreiden

Spotta

Uw folder onderdeel van het folderpakket

Direct uw folder drukken en verspreiden

Voordelen Folderverspreiding PostNL

  • Uw mailing valt op doordat deze met de dagelijkse post in de bus valt
  • Kies zelf de dag van bezorging; donderdag en zaterdag
  • Zeer gericht in te zetten door middel van doelgroepsegmentatie
  • Maak gebruik van het gemak van drukwerk en folderverspreiding in één

Wat kost folderverspreiding via PostNL?

De kosten van folderverspreiding hangen af van een aantal zaken:

  1. het verspreidingsgebied (waar)
  2. het te verspreiden middel (wat)
  3. de datum (wanneer).

Bereken direct de kosten

Hoe werkt folderverspreiding via PostNL?

Het gemak van drukwerk en folderverspreiding in één, dat krijgt u als u kiest voor het huis-aan-huispakket van PostNL. In slechts acht stappen is uw gehele verspreiding van A tot Z geregeld.

Huis-aan-huispakket cyclus

Meer weten over de mogelijkheden van het huis-aan-huispakket of direct bestellen?

Neem contact met ons op

Cases

Leden werven

Een crossmediale campagne met als aanlokkelijk aanbod een gratis proefles. Een laagdrempelige manier om kennis te maken met SportCity.

PostNL heeft ons geholpen onze folder nóg effectiever te maken. Dat betekent voor ons meer omzet.

Matthijs de Vreede , Marketingmanager Sportcity

Bekijk de SportCity case

Extra beleving door QR-codes in folder

De huishoudens rondom het theater ontvingen een selectie van het jaarprogramma. Bij iedere voorstelling stond een QR-code voor meer informatie en het bestellen van kaarten.

PostNL helpt ons door de vele tips en door de effectiviteit van onze mailing te meten nog beter te communiceren met onze klanten.

Anja Broekman , Manager Marketing en Programmering van Theater de Maaspoort

Bekijk de Theater de Maaspoort case

Zie ook: