Antwoordnummer

Een verhoogde respons op uw mailings

Met een Antwoordnummer betaalt ú de portokosten van een poststuk en niet uw klant. Uw klanten sturen dan gratis hun reactie naar u terug. Hierdoor profiteert u van een verhoogde respons op uw mailings.

Post ontvangen vóór de werkdag begint? Vraag een Postbus aan.

Voordelen van een Antwoordnummer

  • Professionele uitstraling
  • Klanten kunnen zonder eigen kosten reageren
  • Verhoogde respons op uw mailings
  • Uw online verbruik bijhouden met MijnPost

Wat kost het?

De kosten voor een Antwoordnummer hangen af van de hoeveelheid en het gewicht van de poststukken die u ontvangt. Daarnaast betaalt u btw en abonnementskosten.

Tarieven Antwoordnummer brieven

Tarieven Antwoordnummer pakketten

Hoe werkt het?

Een Antwoordnummer is geschikt voor verschillende soorten zendingen:

  • Aanvraagkaarten
  • Direct mail & reminders
  • Kaarten voor reacties, suggesties of klachten
  • Interne correspondentie
  • Gratis retourneren van goederen
Met een Antwoordnummer krijgt u heel gemakkelijk inzicht in de respons op uw mailings. U bekijkt uw verbruiksoverzicht door in te loggen op MijnPost.

Uw post apart bezorgd binnen 48 uur

Wij zorgen ervoor dat u uw binnenkomende Antwoordstukken apart van uw reguliere post ontvangt binnen 48 uur. Let op: Als u dagelijks maar één Antwoordstuk ontvangt, dan wordt deze bijgevoegd bij uw reguliere post.

Vraag direct een Antwoordnummer aan

Internationaal Antwoordnummer

Doet u vaak zaken met partijen in het buitenland? Dan kan een internationaal Antwoordnummer voor u een uitkomst zijn Met een International Business Reply Service (IBRS) betaalt u de portokosten voor uw buitenlandse klanten, prospects of relaties. Dit maakt u duidelijk door 'Réponse payée / postage paid' op de retourenvelop te vermelden. Meer weten? Kijk op Internationaal Antwoordnummer.

Voorwaarden Antwoordnummer

Voorwaarden afmetingen

Antwoordnummer wijzigen

Gaat u verhuizen of wilt u uw bezorgadres wijzigen? Geef uw wijziging dan door via MijnPost.
Nog geen account? Maak een account aan voor MijnPost.

Antwoordnummer stopzetten

Wilt u uw Antwoordnummer opzeggen? Laat het ons dan weten uiterlijk vier weken voor het einde van het kalenderjaar waarin u voor het laatst van deze service gebruik wil maken.

Let op: Komen er na het einde van het contract nog Antwoordstukken binnen? Dan worden deze aan u doorgestuurd. Voor deze stukken betaalt u een tarief per stuk plus een Postzegel 1. Informeer uw klanten daarom tijdig.

Antwoordnummer stopzetten

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs. Voor vragen over Track & Trace verzoeken wij u te kiezen voor een andere contactoptie.

Direct chatten

We zijn tijdelijk niet bereikbaar via WhatsApp

Videochatten

U kunt ook een chat aangaan door gebruik te maken van videoverbinding.

Direct videochatten