Zakelijke klant worden

Al uw postzaken snel en eenvoudig online regelen in MijnPost

Met een zakelijk klantnummer van PostNL maakt u eenvoudig een account aan voor MijnPost. Daar regelt u al uw postzaken snel en eenvoudig online.

Wilt u profiteren van handige extra’s bij het versturen van pakketten? Word dan zakelijke klant voor pakketten.

Uw voordelen

  • Toegang tot MijnPost
  • Inzicht in al uw verstuurde zendingen en ontvangen antwoordzendingen
  • Producten bestellen op rekening
  • Inzicht in uw facturen
  • Verzendklaar maken van al uw (partijen)post

Wat kost het?

Zakelijke klant worden bij PostNL is gratis. Wanneer u een klantnummer en MijnPost account aanvraagt, factureren wij standaard wekelijks de diensten die u afneemt. U hebt altijd inzicht in uw orders en facturen.

Maandelijks factureren

Wilt u liever maandelijks een factuur? Dan belt u naar de zakelijke klantenservice (088 – 86 86 868). Er worden dan afspraken gemaakt over de facturatie en de te betalen borgsom van minimaal 50 euro. Dit bedrag is afhankelijk van de gemiddelde afname per maand.

Hoe werkt het?

Een klantnummer vraagt u eenvoudig aan via MijnPost. Zodra u een klantnummer hebt, kunt u ook een MijnPost account aanmaken.

Zakelijke klant worden

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Videochatten

U kunt ook een chat aangaan door gebruik te maken van videoverbinding.

Direct videochatten