Zakelijke klant bij PostNL

Meer gemak, meer voordeel

Offertes, facturen, Aangetekende stukken en direct mailings. De dagelijkse post van uw organisatie kost tijd en aandacht. Wij helpen u daar graag bij. Met handige oplossingen, aanvullende diensten en de kwaliteit van bezorging die u van ons mag verwachten. Voor tarieven die passen bij uw organisatie en uw wensen.

Wilt u profiteren van handige extra’s bij het versturen van pakketten? Word dan zakelijke klant voor pakketten.

MijnPost

Als zakelijke klant regelt u al uw post eenvoudig, overzichtelijk én gratis online op MijnPost. Hier kunt u uw orders aanmaken, zendingen voormelden en volgen via Track & Trace. Verder geeft MijnPost inzicht in uw facturen en analyses en rapportages voor het optimaal beheren en monitoren van uw postzaken.

Zakelijke klant worden?

Dit regelt u snel en gemakkelijk op MijnPost. Als u een MijnPost-account aanmaakt, krijgt u een klantnummer. Met dit klantnummer kunt u voortaan inloggen op uw MijnPost-account, dat u naar eigen inzicht inricht, afgestemd op uw organisatie. Bovendien kunt u als vaste klant met klantnummer achteraf betalen en kunnen wij u goed en snel informeren over actuele zaken, tariefwijzingen of acties die voor uw bedrijf relevant zijn.

Zakelijke klant worden

De beste oplossing voor uw zakelijke post?

Wij denken met u mee. Bel ons op 088 – 868 68 68. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 19.00 uur. Of stuur ons een mail, dan nemen wij snel contact met u op.