Verzendopties voor uw webwinkel

Alle mogelijkheden voor webwinkeliers bij het zakelijk versturen van een pakket

U wilt dat klanten hun online bestelling snel en veilig ontvangen. PostNL biedt aanvullende diensten om het proces vanaf de bestelling tot de bezorging met extra zekerheid te laten verlopen: van rembours tot ID Check aan de deur.

Speciale behoefte aan groot, gekoeld of beveiligd transport? Bekijk onze Logistieke oplossingen.
Op zoek naar logistieke flexibiliteit van uw webwinkel? Bekijk onze fulfilment oplossingen.

Bij ontvangst betalen met Rembours

Met Rembours biedt PostNL uw klanten een alternatieve betaalmogelijkheid en u de zekerheid dat het pakket pas afgeleverd wordt na betaling.

Meer over Rembours

Handtekening voor Ontvangst

Wilt u weten door wie de zending in ontvangst genomen is? Verstuur uw pakket dan met Handtekening voor Ontvangst. Niet afleveren bij de buren? Kies dan de bezorgoptie Handtekening voor Ontvangst Alleen huisadres.

Meer over Handtekening voor Ontvangst

Notificatie Service

Met de PostNL Notificatie Service biedt uw webwinkel net dat beetje extra service: uw klant ontvangt bijvoorbeeld ‘s morgens bericht dat zijn pakket dezelfde dag bezorgd wordt.

Meer over Notificatie Service

Laat aanleveren met Premium Collectie

Online shoppers willen hun bestelling het liefst de volgende dag ontvangen, ook al ze ’s avonds bestellen. Met Premium Collectie speelt u in op deze wens. U kunt uw pakketten tot 1.00 uur ’s nachts aanleveren op het depot van PostNL.

Meer over Premium Collectie

Verhoogde Aansprakelijkheid

Verstuurt u waardevolle goederen? Met onze verzendoptie Verhoogde Aansprakelijkheid is de inhoud van het pakket verzekerd tot 500 euro bij diefstal en vermissing.

Meer over Verhoogde Aansprakelijkheid

ID Check aan de deur

Wilt u de zekerheid dat uw brieven en pakketten terechtkomen bij de juiste persoon? Met ID Check aan de deur controleert de pakketbezorger het legitimatiebewijs van de ontvanger aan de deur.

Meer over ID Check aan de deur