Menu

Altijd alle adreswijzigingen bij de hand

via je Mijn PostNL-account

Online adreswijzigingsservice

Adreswijzigingen direct ontvangen in Mijn PostNL-account

De online adreswijzigingsservice zorgt ervoor dat je voortaan de adresgegevens digitaal in je zakelijke Mijn PostNL-omgeving ontvangt. Alles online, geen losse brieven meer! Het enige wat je hoeft te doen is inloggen én verwerken. En geen punt als het niet in één keer lukt. Je hebt je overzicht met verwerkte en nog te verwerken wijzigingen. Ook ontvang je een e-mail wanneer er nog onverwerkte adreswijzigingen zijn.

Online adreswijzigingsservice

Adreswijzigingen direct ontvangen in Mijn PostNL-account

De online adreswijzigingsservice zorgt ervoor dat je voortaan de adresgegevens digitaal in je zakelijke Mijn PostNL-omgeving ontvangt. Alles online, geen losse brieven meer! Het enige wat je hoeft te doen is inloggen én verwerken. En geen punt als het niet in één keer lukt. Je hebt je overzicht met verwerkte en nog te verwerken wijzigingen. Ook ontvang je een e-mail wanneer er nog onverwerkte adreswijzigingen zijn.

Voordelen

  • Kosteloos te activeren en te gebruiken
  • Overzichtelijke weergave van ontvangen adreswijzigingen
  • Functie om bij te houden welke adreswijzigingen je hebt verwerkt
  • Herinnering per e-mail bij nog niet verwerkte adreswijzigingen

Activeren van de adreswijzigingsservice

Om de adreswijzigingsservice te activeren heb je een activatiecode en een Mijn PostNL-account nodig. De activatiecode kun je terugvinden in de brief met adreswijziging die wij versturen nadat een consument via de verhuisservice een adreswijziging met je wil delen.

Gebruik je al een Mijn PostNL-account?

  1. Log dan in op Mijn PostNL ;
  2. Kies voor ‘Adreswijzigingsservice’;
  3. Vul de activatiecode in, die je per brief ontvangen hebt;
  4. Je hebt nu al meteen toegang tot alle adreswijzigingen die consumenten aan je doorgeven.

Log in op Mijn PostNL

Nog geen Mijn PostNL-account?

Dan vraag je die alsnog makkelijk en gratis aan! Bij het aanmaken van je account worden bank- en factuurgegevens gevraagd, omdat we zeker willen weten dat we echt met jouw bedrijf te maken hebben. Geen zorgen, aan het gebruik van deze service zijn geen kosten verbonden. Als je het account hebt aangemaakt, log dan in op Mijn PostNL en volg de bovenstaande 4 stappen.

Maak een gratis Mijn PostNL-account aan