Menu

Zorgvuldiger omgaan met

data van consumenten

AVG per 25 mei 2018 van kracht

Het effect van AVG op uw klantbenadering

Op 25 mei 2018 wordt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) officieel van kracht. Dan moeten organisaties nog zorgvuldiger omgaan met de data van consumenten. Maar weet ú al wat precies het effect is van invoering van de AVG op uw klantbenadering?

Het effect van AVG op uw klantbenadering

Op 25 mei 2018 wordt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) officieel van kracht. Dan moeten organisaties nog zorgvuldiger omgaan met de data van consumenten. Maar weet ú al wat precies het effect is van invoering van de AVG op uw klantbenadering?

Op 15 januari en 19 februari organiseerde PostNL twee bijeenkomsten om met experts en klanten te discussiëren over de effecten van de AVG op klantbenadering. Hieronder treft u verschillende korte filmpjes van de experts en Chief Information Officers van verschillende organisaties die vertellen hoe zij zelf omgaan met de AVG.

Sfeerimpressie

Sfeerimpressie