BagLESS

Een goed begin van je reis Geen gesjouw met koffers en tassen: wij brengen je bagage rechtstreeks naar het vliegveld

Zullen we je bagage meteen inchecken? Of doe je dat liever zelf?

Standaard Bagageservice

Bagageservice met check-in

Bekijk de prijzen

Vul hieronder je gegevens in en je ziet meteen hoeveel het kost.

Hoe werkt het?

AfspraakAfspraak maken

Maak online een afspraak en betaal met iDeal of creditcard

OphalenOphalen bagage

We halen je bagage op en houden je op de hoogte

BagageInchecken bagage

We checken je bagage in, tenzij je dat liever zelf doet

VluchtGoede reis

Prettige vlucht en tot de volgende keer

Wij willen je erop wijzen dat er geen gebruik gemaakt kan worden gemaakt van het herroepingsrecht. Wél kun je tot 48 uur voor het afgesproken ophaalmoment kosteloos annuleren.

Veelgestelde vragen

Waar vind ik mijn bagage op het vliegveld?

In de bevestigingsmail die je van ons ontvangt staat duidelijk vermeld waar je je bagage kunt ophalen. Let op: dit is niet van toepassing als je ervoor hebt gekozen om je bagage door ons te laten inchecken.

Welke soorten bagage kan ik laten ophalen?

Op dit moment kun je alleen koffers en tassen laten ophalen, en nog geen grotere voorwerpen zoals fietsen, buggy’s en golfclubs.

Kan ik het ophaalmoment nog wijzigen (als ik nog niet klaar ben met inpakken)?

Helaas is het niet mogelijk om het ophaalmoment kort van tevoren nog te wijzigen. 

Kan ik mijn ophaalmoment nog annuleren?

Ja, dat kan. Je kan tot uiterlijk 48 uur voor het ophaalmoment onze dienst kosteloos annuleren. Dit doe je door een e-mail te sturen naar bagage@postnl.nl.

Kan ik erop vertrouwen dat iemand anders niets in mijn koffer stopt?

De chauffeur zal je koffer(s) bij overhandiging direct verzegelen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Je kunt je koffer(s) natuurlijk ook zelf voorzien van een extra slot.

De chauffeur is niet langs geweest om mijn bagage op te halen.

We proberen je een zo nauwkeurig mogelijk ophaalmoment te bieden zodat je precies weet waar je aan toe bent. Mocht het ophaalmoment toch mislukken dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. 

Mijn bagage is beschadigd / zoekgeraakt.

PostNL zorgt dat de koffer in goede staat wordt afgeleverd op het vliegveld of aan de vliegtuigmaatschappij wordt overgedragen. Neem in het geval van beschadiging of diefstal contact op met de klantenservice van PostNL. 

Ik heb mijn vlucht gemist.

In dat geval wordt je bagage van boord gehaald volgens de standaardprocedures van de vliegtuigmaatschappij. Je kunt deze dan weer ophalen bij de bagageband op het vliegveld.