Geen gesjouw met

koffers en tassen?

Laat je bagage ophalen met de Bagageservice
Maak een afspraak

Bagage thuis opgehaald en bezorgd

Geen gesjouw met koffers en tassen

Wil jij niet meer in de trein slepen met je bagage of is je auto te klein? Wij halen je koffers thuis bij je op en brengen ze rechtstreeks naar het vliegveld. Ook bezorgen we na je vakantie je koffers weer thuis.

Bagage thuis opgehaald en bezorgd

Geen gesjouw met koffers en tassen

Wil jij niet meer in de trein slepen met je bagage of is je auto te klein? Wij halen je koffers thuis bij je op en brengen ze rechtstreeks naar het vliegveld. Ook bezorgen we na je vakantie je koffers weer thuis.

Bagageservice

Thuis opgehaald: We halen de bagage bij je op. Je kan zelf het tijdstip kiezen. Zodra de bagage klaarstaat op het vliegveld, ontvang je een e-mail. Je hoeft je bagage alleen nog maar op te halen bij Schiphol Plaza en zelf in te checken.

Thuis afgeleverd: Bij terugkeer in Nederland geef je de bagage af op Schiphol Plaza. Vervolgens brengen wij het terug naar huis.

Wat kost het?

1 koffer:   €30
2 koffers: €45
3 koffers: €60
4 koffers: €75
iedere extra koffer: +€10

Deze prijzen zijn voor de heen- en terugreis. Enkel heen of terugreis boeken is ook mogelijk. Toon prijzen.


Voordelen

  • Geen koffers meer sjouwen
  • Ontspannen naar Schiphol
  • Je koffers veilig weer thuisbezorgd

Maak een afspraak

Hoe werkt het op de heenreis?

Afspraak maken

Maak een afspraak om je bagage 1, 2 of 3 dagen van te voren te laten ophalen. Betaal eenvoudig online met Ideal of creditcard.

Ophalen bagage

We halen je bagage op en houden je op de hoogte als je bagage op Schiphol is gearriveerd.

Op het vliegveld

Je hoeft je bagage alleen nog maar op te halen bij Schiphol Plaza en zelf in te checken.

Hoe werkt het op de terugreis?

Op het vliegveld

Je haalt je bagage van de band en levert het in bij Schiphol plaza.

Thuisbezorgd

We halen je bagage op en bezorgen het 1 werkdag na aankomst thuis. Op een tijdstip dat je zelf wil.

Veelgestelde vragen

Kan ik bagage ook alleen ophalen of alleen thuisbezorgen?

Zeker! Bij het boeken van de service kan je aangeven dat je ook je bagage alleen wil laten ophalen of alleen thuis laat bezorgen. De prijs is dan €17,50 voor de 1e koffer en €7,50 voor iedere extra koffer.

Hoeveel kost het om mijn bagage alleen heen of terug te laten brengen?

Koffers
Heen of terug
Heen en terug
1
€17,50
€30
2
€25€45
3
€32,50€60
4
€40€75
5
€47,50
€85

Kan ik grote bagage meenemen?

Ja. Ook afwijkende bagage zoals een snowboard (in tas/doos), ski's (in tas/doos), een fiets(koffer), een buggy en een golftas nemen we mee. Check deze in op de heenreis bij de odd sized luggage op Schiphol.

Waar vind ik mijn bagage op het vliegveld?

Als je kiest voor de Bagageservice kan je deze eenvoudig ophalen in het bagagedepot van Schiphol. Deze bevindt zich op Schiphol Plaza, vlakbij de hoofdingang. In de bevestigingsmail zal ook een kaart met de locatie zitten.

Is het ook mogelijk om de bagage in te laten checken?

Op dit moment is het alleen mogelijk je bagage in te laten checken als je met onze partner Corendon vliegt vanaf Schiphol. Meer informatie is beschikbaar op Corendon.nl/homepickupbagage . Wij bieden deze service helaas niet op onze website aan. Neem gerust contact op via bagage@postnl.nl voor verdere vragen.

Kan ik zelf een ophaalmoment kiezen?

Je kan bij het boeken aangeven dat je de bagage 1,2 of 3 dagen voor vertrek wilt laten ophalen. Ook heb je de keuze uit verschillende tijdvakken.

Halen jullie ook bagage op in het weekend?

Ja, ook in het weekend komen we je bagage ophalen. Hiervoor betaal je niets extra!

Gelden dezelfde prijzen voor handbagage en ruimbagage?

Ja, voor elk formaat koffer betaal je dezelfde prijs.

Kan ik mijn ophaalmoment nog wijzigen of annuleren?

Ja, dat kan. Je kan tot uiterlijk 48 uur voor het ophaalmoment onze dienst kosteloos annuleren. Dit doe je door een e-mail te sturen naar bagage@postnl.nl . Hierna is het niet meer mogelijk om het ophaalmoment te annuleren of te wijzigen.

Kan ik erop vertrouwen dat iemand anders niets in mijn koffer stopt?

De chauffeur zal je koffer(s) bij overhandiging direct verzegelen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Je kunt je koffer(s) natuurlijk ook zelf voorzien van een extra slot.

De chauffeur is niet langs geweest om mijn bagage op te halen

We proberen je een zo nauwkeurig mogelijk ophaalmoment te bieden zodat je precies weet waar je aan toe bent. Mocht het ophaalmoment toch mislukken dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Mijn bagage is beschadigd / zoekgeraakt

PostNL zorgt dat de koffer in goede staat wordt afgeleverd op het vliegveld of aan de vliegtuigmaatschappij wordt overgedragen. Neem in het geval van beschadiging of diefstal contact op met de klantenservice van PostNL.

Blijf op de hoogte

Ontvang het laatste Bagageservice nieuws