Speciale actie NS

Tijdelijk 5 euro korting op je 1e koffer t/m 30 november 2017
Maak een afspraak

Een goed begin van je reis

Geen gesjouw met koffers en tassen

Wil jij niet meer in de trein slepen met je bagage of is je auto te klein? Wij halen je koffers en tassen thuis bij je op en brengen ze rechtstreeks naar het vliegveld.

Een goed begin van je reis

Geen gesjouw met koffers en tassen

Wil jij niet meer in de trein slepen met je bagage of is je auto te klein? Wij halen je koffers en tassen thuis bij je op en brengen ze rechtstreeks naar het vliegveld.

Bagageservice

We halen de bagage bij je op, waar en wanneer je maar wilt. Zodra de bagage klaarstaat op het vliegveld, ontvang je een sms. Je hoeft je bagage alleen nog maar op te halen bij Schiphol Plaza en zelf in te checken.

Wat kost het?

Tijdelijk 12,50 (i.p.v. 17,50) voor de 1e koffer
+7,50 voor iedere extra koffer

Voordelen

  • Geen koffers meer sjouwen
  • Laat je hand- én ruimbagage door ons vervoeren
  • Op het laatste moment nog spullen in je koffer stoppen

Maak een afspraak

Hoe werkt het?

Afspraak maken

Maak een afspraak om je bagage 1, 2 of 3 dagen van te voren te laten ophalen. Betaal eenvoudig online met Ideal of creditcard.

Ophalen bagage

We halen je bagage op en houden je op de hoogte als je bagage op Schiphol is gearriveerd.

Op het vliegveld

Je hoeft je bagage alleen nog maar op te halen bij Schiphol Plaza en zelf in te checken.

Veelgestelde vragen

Waar vind ik mijn bagage op het vliegveld?

Als je kiest voor de Bagageservice kan je deze eenvoudig ophalen in het bagagedepot van Schiphol. Deze bevindt zich op Schiphol Plaza, vlakbij de hoofdingang. In de bevestigingsmail zal ook een kaart met de locatie zitten.

Is het ook mogelijk om de bagage in te laten checken?

Op dit moment is het alleen mogelijk je bagage in te laten checken als je met een van onze partners vliegt vanaf Schiphol of Eindhoven Airport. Wij bieden deze service helaas niet op onze website aan. Neem gerust contact op via bagage@postnl.nl voor verdere vragen.

Kan ik mijn bagage ook terug naar huis laten brengen?

Zeker! Bij het boeken van de service kan je aangeven dat je ook je bagage thuis wilt laten bezorgen. Je geeft de bagage af op hetzelfde punt waar je het op de heenreis ophaalt. Vervolgens brengen wij het terug naar huis.

Kan ik zelf een ophaalmoment kiezen?

Je kan bij het boeken aangeven dat je de bagage 1,2 of 3 dagen voor vertrek wilt laten ophalen. Ook heb je de keuze uit verschillende tijdvakken.

Halen jullie ook bagage op in het weekend?

Ja, ook in het weekend komen we je bagage ophalen. Hiervoor betaal je niets extra!

Welke soorten bagage kan ik laten ophalen?

Op dit moment kun je alleen koffers en tassen laten ophalen, en nog geen grotere voorwerpen zoals fietsen, buggy’s en golfclubs.

Gelden dezelfde prijzen voor handbagage en ruimbagage?

Ja, voor elk formaat koffer (tot 23 kg) betaal je dezelfde prijs.

Kan ik mijn ophaalmoment nog wijzigen of annuleren?

Ja, dat kan. Je kan tot uiterlijk 48 uur voor het ophaalmoment onze dienst kosteloos annuleren. Dit doe je door een e-mail te sturen naar bagage@postnl.nl. Hierna is het niet meer mogelijk om het ophaalmoment te annuleren of te wijzigen.

Kan ik erop vertrouwen dat iemand anders niets in mijn koffer stopt?

De chauffeur zal je koffer(s) bij overhandiging direct verzegelen. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Je kunt je koffer(s) natuurlijk ook zelf voorzien van een extra slot.

De chauffeur is niet langs geweest om mijn bagage op te halen

We proberen je een zo nauwkeurig mogelijk ophaalmoment te bieden zodat je precies weet waar je aan toe bent. Mocht het ophaalmoment toch mislukken dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Mijn bagage is beschadigd / zoekgeraakt

PostNL zorgt dat de koffer in goede staat wordt afgeleverd op het vliegveld of aan de vliegtuigmaatschappij wordt overgedragen. Neem in het geval van beschadiging of diefstal contact op met de klantenservice van PostNL.

Blijf op de hoogte

Ontvang het laatste Bagageservice nieuws