Menu

Heb je een vraag

aan PostNL?

Daan helpt je verder

Hallo, ik ben Daan!

De digitale assistent van PostNL

Ik wil je graag helpen met jouw vragen. Zie mij als een aanvulling op de PostNL-app, website en mijn collega’s van de klantenservice. Een snelle manier om vragen te stellen.

Hallo, ik ben Daan!

De digitale assistent van PostNL

Ik wil je graag helpen met jouw vragen. Zie mij als een aanvulling op de PostNL-app, website en mijn collega’s van de klantenservice. Een snelle manier om vragen te stellen.

Hoe kun je mij een vraag stellen?

Dit doe je via de spraakgestuurde Google Assistent op je telefoon. Vraag bijvoorbeeld waar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie of brievenbus is. Heb je iets besteld? Vraag dan wanneer we je pakket bezorgen. Log in met jouw PostNL-account en ik laat je weten als je het bezorgmoment of de bezorglocatie van jouw pakket kunt wijzigen.

Ik heb nog veel te leren

Ik kan je helaas nog niet helpen met al je vragen. De komende maanden ga ik meer leren. Waardoor ik jou nóg beter kan helpen!

De Nederlandstalige Google Assistent wordt vanaf 26 juli uitgerold en is naar verwachting binnen enkele dagen beschikbaar voor de meeste Android- en iOS-gebruikers. Voor meer informatie over het gebruik en de mogelijkheden van de Google Assistent verwijs ik je graag naar Google.