Ontvangerservice

De wereld verandert

We worden meer digitaal en regelen onze zaken steeds vaker online

Organisaties staan voor de uitdaging om binnen deze stroom van communicatie op te blijven vallen bij hun klanten.

De wereld verandert

We worden meer digitaal en regelen onze zaken steeds vaker online

Organisaties staan voor de uitdaging om binnen deze stroom van communicatie op te blijven vallen bij hun klanten.

Wat gebeurt er om ons heen?

Consument in controle

Digitalisering

Personalisering

Organisaties blijven in contact met de consument

In de stroom van online communicatie is het moeilijk om in contact te blijven met consumenten.

PostNL combineert de aandacht van fysieke post met het gemak van digitale media. Zo hebben consumenten, waar ze ook zijn, via de PostNL-app altijd toegang tot al hun post. PostNL biedt daarmee adverteerders een betere conversie en effectievere communicatie. Met deze nieuwe service weten bedrijven zeker dat de kans nog groter is dat zij hun klanten bereiken en kunnen ze nieuwe klanten werven.

En wanneer gegevens wijzigen bijvoorbeeld na een verhuizing kiest een consument met de PostNL-app zelf welke organisaties veilig en eenvoudig nieuwe contactgegevens ontvangen. Daardoor beschikt een organisatie over actuele informatie waaronder adresgegevens, e-mail adres en telefoonnummers en blijven ze in contact met hun klanten.

Verbinden van de fysieke en digitale wereld

Met de nieuwe toepassing in de PostNL-app biedt PostNL organisaties de mogelijkheid om post zowel fysiek als digitaal beschikbaar te stellen. Via de PostNL-app krijgen consumenten iedere dag een melding van de post die naar ze onderweg is. Daarnaast biedt PostNL een direct contact. Bijvoorbeeld wanneer een consument online gaat kunnen ze direct reageren op een aanbieding en in de toekomst direct een factuur betalen.

Nieuwe toepassingen in de Verhuisservice

Naast het doorgeven van gewijzigde adresgegevens aan organisaties biedt PostNL ook de mogelijkheid om meer gegevens te delen met organisaties. Bijvoorbeeld wijzigingen van e-mailadres of telefoonnummer. De consument is hiermee volledig in controle en heeft de mogelijkheid om contactgegevens op een eenvoudige wijze te delen met organisaties.

Meer weten over Ontvangerservice?

PostNL biedt organisaties zoals bijvoorbeeld gemeenten, nutsbedrijven, gezondheidszorg, zorgverzekeringen en de financiƫle sector de zekerheid dat ze aan de juiste persoon leveren middels gevalideerde PostNL accounts. Meer weten over Ontvangerservice?

paul.meereboer@postnl.nl
mark.de.keijzer@postnl.nl