Validatieservice

De wereld verandert en we worden steeds digitaler

De afstand tussen organisaties en consumenten wordt door daardoor steeds groter. Het wordt daarom voor organisaties steeds belangrijker om op een betrouwbare en eenvoudige manier zaken te doen met consumenten.

De wereld verandert en we worden steeds digitaler

De afstand tussen organisaties en consumenten wordt door daardoor steeds groter. Het wordt daarom voor organisaties steeds belangrijker om op een betrouwbare en eenvoudige manier zaken te doen met consumenten.

Wat gebeurt er om ons heen?

De consument bepaalt

Zekerheid

Altijd dichtbij

Geen twijfel over uw klant

We leven meer dan ooit in een digitale wereld. Het is dan wel van belang om te weten en te controleren met wie zaken wordt gedaan. Het is belangrijk dat producten en diensten bij de juiste klant worden afgeleverd en de betaling wordt ontvangen. PostNL controleert de gegevens van organisaties en consumenten bij iedere transactie en biedt daarmee commerciƫle zekerheid.

Voldoen aan wet- en regelgeving

Organisaties moeten zich houden aan de geldende wet- en regelgeving. Met onze fysieke locaties en digitale platforms bieden we een betrouwbare schakel tussen organisaties en consumenten. Op basis van een geldig identiteitsbewijs en een eenvoudige check door PostNL kunnen organisaties ook bij digitale transacties voldoen aan wet- en regelgeving.

Voor wie is de Validatieservice?

Voor het e-tail segment bieden we een validatieservice via drie kanalen; bij de PostNL balie, thuis aan de deur of online.