Menu
Digitale postkamer

Tijd winnen

en geld besparen?

Ontdek het gemak van de digitale postkamer

Verkort je doorlooptijden met de digitale postkamer

Ben je veel tijd en geld kwijt aan het verwerken van papieren poststukken? Onze digitale postkamer neemt dat werk uit handen! Je post komt bij ons binnen, wij scannen jouw fysieke documenten direct en sturen het door naar het juiste dossiernummer of de juiste afdeling. Je collega’s zien hun post daardoor snel, altijd en overal in. Zo verkort je doorlooptijden, breng je je klanten sneller op de hoogte én bespaar je geld.

Digitale brievenbus

Hoe werkt het?

  • Wij maken je fysieke post digitaal. Post openmaken, coderen en scannen is voor jou niet meer aan de orde.
  • Koppelen en klaar. Digitale bestanden koppelen we meteen aan de juiste dossiers in jouw bedrijfsproces.
  • Veilig, netjes en digitaal bezorgd. Via een beveiligde server krijgt iedereen in jouw bedrijf de post netjes digitaal bezorgd.

Voordelen van de digitale postkamer

Tijd en geld besparen

De digitale bestanden koppelen we meteen aan het juiste dossier of de juiste afdeling (die jij van tevoren aan ons doorgeeft). Doordat we de fysieke documenten direct scannen, zien jouw collega’s hun post snel, altijd en overal in. Zo bespaar je niet alleen tijd, maar ook ca. 50% op kosten!

Kwaliteit verhogen

Doordat wij je post direct digitaliseren, heb je daar zelf geen omkijken naar. Zo kun je snellere en betere service verlenen aan je klanten, wat ook je positie in de markt verbetert.

Efficiënt en veilig

Door een efficiënte verwerking van je fysieke en digitale documenten is er minder kans op menselijke fouten. Ook loop je niet meer het risico dat de poststroom vertraging oploopt of zelfs stil komt te liggen.

Syncasso

De ervaring van Syncasso

Voorheen kwam alle post bij Syncasso fysiek binnen op verschillende werklocaties. Daar werd het opengemaakt, gestempeld, gecodeerd, gescand en gekoppeld aan het juiste dossier. En dat zo’n 400 à 500 keer per dag. Maar nu niet meer! 

"Door de post te laten digitaliseren, kunnen we nu een heleboel stappen overslaan. Nu gaat het direct naar de juiste afdeling. Dat betekent een enorme doorlooptijdverkorting en een hogere kwaliteit van dienstverlening."

Lees de klantcase

Interesse? Neem contact met ons op

Wil je graag sparren over de mogelijkheden? Goed idee! Vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Heb je nog vragen over de digitale postkamer? Laat het ons weten.

Aanhef