Menu

Raak je klanten persoonlijk

Opvallen bij belangrijke koopmomenten zoals Black Friday, Cyber Monday of Kerst? Met direct mail valt je boodschap op en raak je jouw klant persoonlijk. Direct mail zorgt gemiddeld voor een respons van maar liefst 21%.

Raak je klanten persoonlijk

Opvallen bij belangrijke koopmomenten zoals Black Friday, Cyber Monday of Kerst? Met direct mail valt je boodschap op en raak je jouw klant persoonlijk. Direct mail zorgt gemiddeld voor een respons van maar liefst 21%.

Doe de directmailcheck

Heb je al een direct mail ontworpen? Laat je direct mail door ons checken en ontvang praktische tips over hoe je deze direct mail nóg succesvoller maakt. Interessant? Vul hieronder je gegevens in en upload je direct mail.

Aanhef
optioneel
optioneel
optioneel

10 tips voor een directmailcampagne

Wij hebben voor jou 10 tips op een rij gezet die zeker helpen om een succesvolle directmailcampagne te maken.

Download de tips

Voordelen van direct mail

  • Optimale beleving, bijvoorbeeld door het toevoegen van een cadeautje
  • Bewezen: 56% van de ontvangers leest een direct mail aandachtig
  • Direct mail heeft een aandachttijd van gemiddeld 2,2 minuten
  • Hoge respons van gemiddeld 21%
  • Valt meer op dan e-mail of andere online middelen