“Ik wil mijn paspoort graag

thuisbezorgd hebben”

Klantvriendelijke service

voor vertrouwelijke documenten

Een veelgehoord probleem van burgers is dat ze veel tijd kwijt zijn aan het regelen van vertrouwelijke documenten op het gemeentehuis. Hoe mooi zou het zijn als u ze vanaf nu kunt beloven dat ze die veilig en vertrouwd thuis of op hun werk kunnen krijgen? Met aflevergarantie en identificatie voor zekerheid.

Klantvriendelijke service

voor vertrouwelijke documenten

Een veelgehoord probleem van burgers is dat ze veel tijd kwijt zijn aan het regelen van vertrouwelijke documenten op het gemeentehuis. Hoe mooi zou het zijn als u ze vanaf nu kunt beloven dat ze die veilig en vertrouwd thuis of op hun werk kunnen krijgen? Met aflevergarantie en identificatie voor zekerheid.

Hoe het werkt in 4 stappen:

  • Aanvragen van een document

    • De baliemedewerker legt uw burgers uit dat ze hun documenten kunnen laten thuisbezorgen. Ze betalen aan de balie en laten hun contactgegevens achter.

    • Wij nemen contact met ze op en plannen een bezorgafspraak in.

    • Wij houden ze op de hoogte per e-mail en SMS over de komst van de bezorger.

  • Uitreiken van de documenten

    • Onze bezorger checkt de ID van de ontvanger en krijgt een handtekening voor ontvangst van de documenten.

    • PostNL maakt het oude document onklaar en neemt het mee.

    • Wij registreren het onklaar gemaakte document.

  • Bevestiging voor de gemeente

    • De gemeente krijgt een bevestiging van de afgifte

    • En het onklaar gemaakte document

    • Dat u aan uw burger terug kunt sturen.

  • Nazorg

    • Uw burgers krijgen een bevestiging van de vernietiging per mail en meteen de vraag hoe tevreden ze waren over de service.