Menu
Fashion - Klanten werven

Meer shoppingbags

vullen?

Wij doen meer dan bezorgen

Meer shoppers door de juiste data?

Wij helpen je met klanten vinden en binden

Kennis en data bepalen in grote mate hoe succesvol je bent. Daar weten we alles van. We combineren onze logistieke data met andere databronnen om te komen tot unieke informatie. Hiermee optimaliseren we websites en marketingacties. We kunnen tot op wijkniveau e-commerce profielen samenstellen en zorgen voor de juiste communicatie richting bestaande én nieuwe klanten.

Meer shoppers door de juiste data?

Wij helpen je met klanten vinden en binden

Kennis en data bepalen in grote mate hoe succesvol je bent. Daar weten we alles van. We combineren onze logistieke data met andere databronnen om te komen tot unieke informatie. Hiermee optimaliseren we websites en marketingacties. We kunnen tot op wijkniveau e-commerce profielen samenstellen en zorgen voor de juiste communicatie richting bestaande én nieuwe klanten.

Automatisch de juiste klantgegevens

Klantgegevens in je online contact- of orderformulier worden door ons automatisch aangevuld. Zo weet je zeker dat je altijd de juiste data hebt. Bovendien ervaren je klanten dit als makkelijk en gebruiksvriendelijk.

Klantprofielen voor meer inzicht

Dankzij onze waardvolle kennis van zowel verzenders als ontvangers, kunnen we de juiste klantprofielen samenstellen. Zo breid je niet alleen je klantenbestand uit, je verleidt ook meer te kopen.

Je klantgegevens altijd up to date

Geven jouw klanten altijd adreswijzigingen door wanneer ze verhuizen? Waarschijnlijk niet. Zo kun je het contact met je klanten kwijtraken en omzet mislopen. Wij helpen je graag jouw klantgegevens actueel te houden.

Direct mail krachtig voor fashion

Onderzoek wijst uit dat direct mail nog altijd heel effectief is. Met name in combinatie met digitale media. In de fashionbranche is de response op een DM maar liefst 27%. Ontdek nu de perfecte mix van on- en offline communicatie.

Kracht van aandacht

Frans Everink, Commercieel Directeur van Schuurman Schoenen, vertelt hoe de schoenenketen direct mail inzet als impactvol kanaal binnen de mediamix.

“Iets fysieks in je handen voelt heel bijzonder. Dat zie je terug in de cijfers.”

Meer informatie?

Laat je gegevens achter dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Aanhef
optioneel