Menu

Sandd en PostNL voegen de postnetwerken samen

Wat verandert er de komende tijd voor jou?

De voorbereidingen op de samenvoeging van de postnetwerken zijn in volle gang. Vanaf 1 februari 2020 ben je van harte welkom om je post met PostNL te versturen. Wij helpen je graag om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Vanaf 1 februari maak je gebruik van gemakspost van PostNL. Dat scheelt je een hoop tijd en moeite.

Wat is gemakspost?

Met gemakspost besteed je een groot deel van de werkzaamheden rond het versturen van post aan ons uit. Je hoeft je post alleen maar in een postzak te doen. En het mag allemaal bij elkaar: brieven naar binnen- én buitenland, pakketten en aangetekende post. Wij zorgen voor de verwerking, brengen eventueel nog een frankering aan en regelen de administratie in Mijn PostNL.

Haalservice

Vanaf 1 februari komt Sandd jouw post niet meer brengen en/of halen. Post die je verstuurt als gemakspost kun je vanaf € 5,25 per keer laten ophalen door PostNL of afgeven bij een PostNL-locatie. Bel met 088 - 868 68 68 om de haalservice aan te vragen.

Online regelen

Als zakelijke klant regel je al je post eenvoudig én gratis online op Mijn PostNL. Met een klantnummer kan je hier direct inloggen, hulpmiddelen bestellen en facturen inzien. Ook kan je hier een klantnummer aanvragen.

Zakelijke hulpmiddelen

Hulpmiddelen zoals postzakken, rode sealbags (voor aangetekende brieven) of elastieken bestel je heel eenvoudig gratis in onze webshop. De levertijd van de meeste artikelen bedraagt 1 - 2 dagen.