Menu
Wilma van Noordenburg

‘‘Direct mail vormt het hart

van onze marketingmix.”

Wilma van Noordenburg, gemeente Ede
Bekijk de video

Kracht van aandacht

Hoe ga je om met de steeds schaarser wordende aandacht van je doelgroep? Op welke manier maak je nog écht contact? Wilma van Noordenburg, projectmanager bij de Gemeente Ede en mede-verantwoordelijk voor het project Ede Doet, vertelt hoe ze met direct mail bij alle bewoners onder de aandacht komt.

Kracht van aandacht

Hoe ga je om met de steeds schaarser wordende aandacht van je doelgroep? Op welke manier maak je nog écht contact? Wilma van Noordenburg, projectmanager bij de Gemeente Ede en mede-verantwoordelijk voor het project Ede Doet, vertelt hoe ze met direct mail bij alle bewoners onder de aandacht komt.

Consumententrends die om aandacht vragen

Whitepaper consumententrends (cover)

In deze digitale tijd is persoonlijke aandacht soms ver te zoeken. Mailboxen lopen vol, mailtjes worden vluchtig gescand en soms niet eens geopend. De digitale verzadiging zorgt ervoor dat je op zoek moet naar andere manieren om op te vallen. Hoe doe je dat? In dit whitepaper lees je alles over de vijf consumententrends en hoe je die met aandacht kunt beïnvloeden.

Nieuwsgierig?

Vul je gegevens in en ontvang het whitepaper ‘Consumententrends die om aandacht vragen’ in je mailbox. Je krijgt bovendien een gratis exemplaar van het trendboekje 'Attentie! Attentie!' van toekomststrateeg, marketeer, columnist en schrijver Mabel Nummerdor toegestuurd. Met de post!
Lees de actievoorwaarden

Aanhef
optioneel

Ook interessant