Mijn Post Laat zien welke post naar u onderweg is!

Met onze service Mijn Post informeren wij u over post die naar u onderweg is. Dit is post die via PostNL wordt verstuurd. In de persoonlijke en beveiligde omgeving van onze PostNL-app is deze functie kosteloos beschikbaar.

U ontvangt iedere ochtend vóór 7.00 uur een melding vanuit de PostNL-app over het aantal poststukken dat naar u onderweg is. Als u de PostNL-app opent, ziet u een foto van de adreszijde van het poststuk zodat u weet wat u kunt verwachten. 

Direct reageren 

Met Mijn Post combineren we het gemak van online met de aantrekkelijkheid van echte post. Het biedt u inzicht in de post die naar u onderweg is. Ook kunt u direct reageren op aanbiedingen in de post. 

Hoe kan ik gebruikmaken van deze functie? 

Op dit moment is de functie Mijn Post uitsluitend te gebruiken door een consumententestpanel. Als u de PostNL-app heeft gedownload en u woont in de omgeving Rotterdam en Den Haag, kunt u een uitnodiging krijgen om de testversie van de PostNL-app te downloaden.Mijn Post kunt u alleen gebruiken op een particulier adres. We verwachten dat we medio april 2017 de functie in heel Nederland beschikbaar te maken. 

U ontvangt geen notificatie van:

  • Briefpost zwaarder dan 350 gram (van pakketten ontvangt u wel een notificatie); 
  • Geadresseerde post bezorgd door andere postbedrijven dan PostNL;
  • Ongeadresseerde poststukken (zoals huis-aan-huis folders);
  • Post verstuurd met Rembours; 
  • Post verstuurd met Betaalservice; 
  • Gerechtelijke brieven;
  • Poststukken die met de hand worden gesorteerd;
  • Poststukken verzonden door Buitenlandse Zaken en /of naar een NAPO (Netherlands Army Post Office Number) adres;
  • Handmatig gesorteerde post

Bekijk de gebruikersvoorwaarden