
Retouren
Die horen er nu eenmaal bij. Of niet?
Retouren horen bij e-commerce. Dat is wat je overal hoort en wat je als e-commerce ondernemer ingeprent krijgt. Met retouren moet je nu eenmaal dealen. Of niet?
Mini-magazine over retouren

Retouren en de consument, retailer en bezorgdienst
24 broeken bestellen en er 23 terugsturen, het gebeurt echt. Hoe kun je als retailer je consument bewuster laten retourneren? En wat kun je met je retouren doen als ze niet terug op voorraad kunnen?

De retourkansjes van Blokker
Bart-Jan Buchner, manager retouren van Blokker, vertelt hoe hij samen met BuyBay retouren een tweede leven geeft.

Maak het je internationale klanten makkelijk
Wil je succesvoller worden in het buitenland? Dan is een goede internationale retouroplossing onmisbaar. Misschien denk je dat internationale retouren vooral gedoe opleveren. Maar dit hoeft niet zo te zijn. Bekijk de video

Hoe duurzaam zijn die retouren nou?
Dat valt eigenlijk best mee. Zo hebben we berekend dat over het algemeen de uitstoot van een retourpakket minder is dan van een pakket dat verzonden wordt. Maar toch, kan dit nog een tikkie duurzamer?