Waar zitten uw klanten

écht op te wachten?

Een pakje dat door de brievenbus past

Een pakje versturen?

Zorg dat uw pakje opvalt

Uw pakje is een belangrijk contactmoment met uw klanten. Met wat kleine dingen maakt u van elk pakje nét dat beetje meer.

BrievenbusCadeau
Zorg dat uw pakje door de brievenbus past. Uw klanten vinden het fijn als ze niet voor een pakje thuis hoeven te blijven.Zorg dat er een cadeautje in de brievenbus ligt door bijvoorbeeld de verpakking extra leuk te maken met vrolijke tape of door een handgeschreven kaartje toe te voegen. Iedereen vindt het fijn om een cadeautje te krijgen.
InformatieKlok
Zorg dat uw klanten weten wanneer hun pakje wordt bezorgd. De belangrijkste vraag van uw klanten is daarmee direct beantwoord.Zorg dat uw klanten het pakje de volgende dag in huis hebben. U kunt tot 21.00 uur bij ons aanleveren.
TelefoonBonus
Maak van het bezorgmoment een contactmoment. Bel uw klant met de vraag of het pakje naar wens is.Zorg dat klanten bij hun pakje iets extra’s krijgen. Zet bijvoorbeeld een leuke spaaractie op. Wie is er niet gek op sparen?

Waarom Brievenbuspakje+?

  • Volg uw pakje tot aan bezorgmoment, online of via de app 
  • Vijf dagen per week binnen 24 uur bezorgd, ook als de ontvanger niet thuis is 
  • Tot 2 kilo verzenden tegen een vast laag tarief van € 3,50
  • Afgeven tot 21.00 uur
  • Bespaar op verpakkingsmateriaal