Komt u er zelf niet uit?
Neem dan contact op met onze Klantenservice via 088 225 56 51, of stuur een e-mail naar citservicedesk@postnl.nl.
Als Mijn PostNL gebruiker regelt u uw post- en pakketzaken veilig in uw persoonlijke omgeving. Om de veiligheid van Mijn PostNL te kunnen garanderen, wordt bij het inloggen een 'inlogprotocol' van Salesforce gebruikt, namelijk TLS 1.0. Deze versie van het inlogprotocol wordt binnenkort niet meer ondersteund door Salesforce.
Maakt u gebruik van Internet Explorer 9 of 10? Dan kunt u mogelijk vanaf 1 maart 2018 niet meer inloggen op Mijn PostNL. Wij adviseren u daarom om op tijd een nieuwere versie van Internet Explorer te installeren (IE 11 of hoger). Kunt u niet zelf een andere browser installeren? Neem dan contact op met de IT-afdeling van uw bedrijf.
U kunt dit als volgt controleren:
U ziet nu het versienummer.
Klik dan voor alle zekerheid hier om te zien of u vanaf 1 maart 2018 kunt inloggen in Mijn PostNL. Als het goed is ziet u nu het volgende scherm.
Ziet u het onderstaande scherm? In dat geval kunt u de instellingen van uw browser handmatig aanpassen zodat u toch kunt inloggen. Bekijk de instructies (u gaat naar een andere website)
In dat geval kunt u de instellingen van uw huidige browser (IE9 of IE10) handmatig aanpassen zodat u toch kunt inloggen. Bekijk de instructies (u gaat naar een andere website)