Belangrijk bericht voor gebruikers van Internet Explorer

Als MijnPost gebruiker wilt u natuurlijk veilig uw post- en pakketzaken kunnen regelen. Om de veiligheid van onze platformen ook in de toekomst te kunnen garanderen, vindt er in het eerste halfjaar van 2017 een doorontwikkeling plaats van MijnPost. Daarbij gaan we gebruik maken van een nieuwere versie van het inlogprotocol TLS 1.0 van Salesforce, waarvan de ondersteuning binnenkort vervalt.

Komt u er zelf niet uit?

Neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 088 868 68 68. Of stuur een e-mail naar business@postnl.nl.

Wat betekent dit voor u?

Maakt u gebruik van Internet Explorer 9 of 10? Dan kunt u mogelijk vanaf 2 april 2017 niet meer inloggen. Wij adviseren u daarom om op tijd een nieuwere versie van Internet Explorer te installeren (IE 11 of hoger). Kunt u niet zelf een andere browser installeren? Neem dan contact op met de IT-afdeling van uw bedrijf.

Hoe weet ik welke versie van Internet Explorer ik heb?

U kunt dit als volgt controleren: 

  1. Open Internet Explorer 
  2. Klik op de knop 'Extra' (tandwielicoontje)
  3. Klik op 'Over Internet Explorer'
U ziet nu het versienummer.

Maakt u al gebruik van IE11?

Klik dan voor alle zekerheid hier om te zien of vanaf 2 april 2017 kunt inloggen in Mijn Post. Als het goed is ziet u nu het volgende scherm.

TLS1

Ziet u het onderstaande scherm? In dat geval kunt u de instellingen van uw browser handmatig aanpassen zodat u toch kunt inloggen. Bekijk de instructies (u gaat naar een andere website).

TLS2

Kunt u geen nieuwe versie van Internet Explorer installeren?

In dat geval kunt u de instellingen van uw huidige browser (IE9 of IE10) handmatig aanpassen zodat u toch kunt inloggen. Bekijk de instructies (u gaat naar een andere website).