Komt u er zelf niet uit?
Neem dan contact op met uw accountmanager of accountsupportmedewerker. Of bel de Business Service op telefoonnummer 088 868 68 68.
Rondom de feestdagen levert u misschien uw partij NextWeek DM op een andere dag aan dan u gewend bent. In het onderstaande overzicht kunt u terugvinden op welke dagen er kan worden aangeleverd.
U zult bij het opvoeren van uw partij in MijnPost merken dat de aangepaste aanbieddatum (de verzenddatum in MijnPost) niet selecteerbaar is. We verzoeken u daarom het volgende te doen:
Voorbeeld: u wilt uw mailing bezorgd hebben in week 16 op zaterdag 22 april.
Vervolgens stuurt u een e-mail naar logistieksupport@postnl.nl waarin u de gegevens van de partij en de gewenste bezorgdag aangeeft. Het toevoegen van een pdf van het ingevulde P1700-formulier is ook mogelijk en heeft onze voorkeur. U ontvangt van ons een bevestiging dat uw partij daadwerkelijk staat gepland op de door u gewenste bezorgdag.
Graag ontvangen we uw e-mail uiterlijk op de woensdag voorafgaand aan de gewenste aanbieddag (vóór 12.00 uur), zodat we uw partij tijdig kunnen verwerken.
Oorspronkelijke aanbieddatum | Aangepaste aanbieddatum tijdens de feestdagen | E-mail versturen naar logistieksupport@postnl.nl uiterlijk voor 12.00 uur op |
Ma 17 april | Vr 14 april | Wo 12 april |
Do 27 april | Vr 28 april | Wo 26 april |
Do 25 mei | Vr 26 mei | Wo 24 mei |
Ma 5 juni | Vr 2 juni | Wo 31 mei |
Neem gerust contact op met uw accountmanager of accountsupportmedewerker. Zij staan voor u klaar. Of bel naar onze collega’s van Business Service op telefoonnummer 088 868 6868.