Aangepaste aanleverwijze in MijnPost

Rondom de feestdagen levert u misschien uw partij NextWeek DM op een andere dag aan dan u gewend bent. In het onderstaande overzicht kunt u terugvinden op welke dagen er kan worden aangeleverd.

Komt u er zelf niet uit?

Neem dan contact op met uw accountmanager of accountsupportmedewerker. Of bel de Business Service op telefoonnummer 088 868 68 68.

U zult bij het opvoeren van uw partij in MijnPost merken dat de aangepaste aanbieddatum (de verzenddatum in MijnPost) niet selecteerbaar is. We verzoeken u daarom het volgende te doen:

  • Kies bij ‘Bezorgweek’ de week volgend op de week waarin u wilt dat uw mailing wordt bezorgd.
  • Kies bij ’Bezorgdag’ de gewenste bezorgdag (dinsdag, donderdag, of zaterdag).
  • Klik bij ’Verzenddatum’ de juiste aanleverdag.

Voorbeeld: u wilt uw mailing bezorgd hebben in week 16 op zaterdag 22 april.

  • Kies bij ’Bezorgweek’ - week 17.
  • Kies bij ’Bezorgdag’ - zaterdag.
  • Kies bij ’Verzenddatum’- 24 april.

Vervolgens stuurt u een e-mail naar logistieksupport@postnl.nl waarin u de gegevens van de partij en de gewenste bezorgdag aangeeft. Het toevoegen van een pdf van het ingevulde P1700-formulier is ook mogelijk en heeft onze voorkeur. U ontvangt van ons een bevestiging dat uw partij daadwerkelijk staat gepland op de door u gewenste bezorgdag.

Graag ontvangen we uw e-mail uiterlijk op de woensdag voorafgaand aan de gewenste aanbieddag (vóór 12.00 uur), zodat we uw partij tijdig kunnen verwerken.

Gewijzigde aanbieddagen

Oorspronkelijke aanbieddatumAangepaste aanbieddatum tijdens de feestdagenE-mail versturen naar logistieksupport@postnl.nl uiterlijk voor 12.00 uur op
Ma 17 aprilVr 14 aprilWo 12 april
Do 27 aprilVr 28 aprilWo 26 april
Do 25 meiVr 26 meiWo 24 mei
Ma 5 juniVr 2 juniWo 31 mei

Komt u er zelf niet uit of heeft u vragen?

Neem gerust contact op met uw accountmanager of accountsupportmedewerker. Zij staan voor u klaar. Of bel naar onze collega’s van Business Service op telefoonnummer 088 868 6868.