Menu

Veelgestelde vragen

Vraag over de betaal-, spoed of verzekerservice

Betaalservice

Verstuur je iets met de betaalservice (ook wel ‘rembours’ genoemd), dan hoeft de geadresseerde pas te betalen op het moment dat hij zijn post of pakket in ontvangst neemt. De geadresseerde moet ook een handtekening zetten voor ontvangst.

Hoe kan ik als ontvanger betalen?

Waar kan ik zien hoeveel ik moet betalen?

Wat als ik aan de deur niet kan betalen?

Wie mogen de zending in ontvangst nemen?

Meer weten?

Verzekerservice

Verstuur je iets met de verzekerservice, dan is je post of pakket extra verzekerd tegen beschadiging of verlies.

Moet ik mijn post of pakket met verzekerservice versturen in een sealbag?

Meer weten?

Spoedservice

Met de spoedservice weet je zeker dat je post of pakket al op de eerstvolgende bezorgdag wordt bezorgd (binnen Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden). Je kunt hierbij kiezen voor:

  • Bezorging vóór 10.00 uur
  • Bezorging vóór 12.00 uur

Nederland

Buitenland

Meer weten?

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.