Menu

Veelgestelde vragen

Voorkom vertraging bezorging pakket vanuit buitenland

Vertragingen worden vaak veroorzaakt doordat we niet alle informatie hebben die nodig is om een pakket te kunnen inklaren. Hieronder enkele tips waarmee je als afzender vertraging helpt voorkomen:

  • Breng (commerciële) facturen in tweevoud aan op de buitenkant van de zending.
  • Vermeld op de factuur of het betalingsbewijs de betreffende goederencode (6-cijferig niveau).
  • Vermeld het btw-identificatienummer van de ontvanger (indien van toepassing) op de factuur of het betalingsbewijs.
  • Zorg ervoor dat de postale bescheiden zo compleet en duidelijk mogelijk zijn ingevuld. Vermeld hierbij de juiste transactievermelding.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.