Menu

Veelgestelde vragen

Hoe betaal ik inklaringskosten?

Dat ligt eraan wat voor betaalverzoek je vanuit ons hebt ontvangen.

Betaalverzoek per e-mail

  1. Klik in de e-mail op ‘Ga naar je pakket’
  2. Vul je barcode en postcode in (soms staat je barcode al automatisch ingevuld) 
  3. Op de volgende pagina vind je onder ‘De inklaringskosten’ de factuur en kun je direct online betalen (iDeal of creditcard)

Betaalverzoek per post

  1. Scan de QR-code op je kaartje of ga naar track & trace
  2. Vul je barcode en postcode in (soms staat je barcode al automatisch ingevuld)
  3. Op de volgende pagina vind je onder ‘De inklaringskosten’ de factuur en kun je direct online betalen (iDeal of creditcard)

Zodra je betaald hebt, bezorgen we de zending binnen zeven dagen bij je thuis.

Wat gebeurt er als ik te laat ben met betalen?

De link in mijn betaalverzoek werkt niet. Wat nu?

Twijfel je of het betaalverzoek wel echt is?

Anderen bekeken ook: