Vanaf 1 juli 2021 gelden er nieuwe regels als je iets koopt uit een niet-EU land.
Je betaalt dan áltijd inklaringskosten. Ook als de waarde lager is dan € 22. Meer hierover lees je op postnl.nl/btw.
Je betaalt dan áltijd inklaringskosten. Ook als de waarde lager is dan € 22. Meer hierover lees je op postnl.nl/btw.
Dat ligt eraan hoe je een betaalverzoek van ons hebt ontvangen.
Zodra je betaald hebt, bezorgen we de zending binnen 7 dagen bij je thuis.
Dan brengen we de zending naar een PostNL-punt in de buurt. Daar kun je de zending binnen 7 dagen ophalen. En ook meteen de inklaringskosten betalen. Natuurlijk ontvang je een kaartje in de brievenbus met het adres waar de zending op je ligt te wachten.
Het betaalverzoek verloopt na 3 dagen. Heb je dan nog niet betaald, dan brengen we de zending naar een PostNL-punt bij jou in de buurt. Daar kun je de zending binnen 7 dagen ophalen. En ook meteen de inklaringskosten betalen. Natuurlijk ontvang je een kaartje in de brievenbus met het adres waar de zending op je ligt te wachten.
PostNL stuurt nooit een link om direct te betalen. We verwijzen altijd eerst naar onze track & trace-pagina. Als je daar je track & trace-code invult, kun je je factuur bekijken en veilig betalen. Tip: maak een PostNL-account aan en log in op de PostNL-app. Via de PostNL-app kunnen we je altijd veilig bereiken.
Lees meer over nepberichten
Een betaalverzoek van PostNL herken je aan het afzenderadres: noreply@edm.postnl.nl. Ook begint de URL die verstopt zit achter de knop ‘Bekijk betaalverzoek’ met https://click.edm.postnl.nl. Dit kun je controleren door met je muis op de knop te gaan staan zonder er al direct op te klikken.