Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Meer gemak en zekerheid

Op 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Dat betekent voor gemeenten heel wat voorbereiding. Verkiezingen vragen veel inspanning in een korte tijd zonder dat er fouten mogen worden gemaakt. Gemak en zekerheid zijn dan erg belangrijk.

Meer gemak

De 'one-stop-shop' voor al uw verkiezingspost: 

  • Print-, drukwerk en bezorging van uw verkiezingspost 
  • Stembiljetten en kandidatenlijsten in elk gewenst formaat 
  • Rechtstreekse aanlevering van stempassen en kandidatenlijsten bij ons sorteercentrum 
  • Eén vast aanspreekpunt binnen ons gespecialiseerde verkiezingsteam 
  • Last-minute controle op overledenen en verhuisden

Meer zekerheid

Kies voor kwaliteit en betrouwbaarheid: 

  • Hoogste bezorgkwaliteit van Nederland 
  • Gespecialiseerd verkiezingsteam dat 24/7 voor u klaarstaat 
  • Standaard: zicht op uw verkiezingspost tot aan het sorteermoment met Track & Check 
  • Optioneel: bevestiging van bezorging op het huisadres met Track & Trace

Nieuw: stemdatum direct in de agenda

Gebruikers van de PostNL-app kunnen zien welke post er naar ze onderweg is. Een uitgelezen kans voor gemeenten om de verkiezingen extra onder de aandacht te brengen, want gebruikers kunnen de datum van de verkiezingen direct vanuit de app in hun agenda zetten. Bovendien krijgen ze op de dag zelf nog een herinnering. Als dat niet handig is!

Vragen?

Heeft u nog vragen of specifieke wensen? Neem dan contact op met uw accountmanager of adviesteam op telefoonnummer 088 868 68 72.