Menu

Veelgestelde vragen

Pakket laten bezorgen bij PostNL-locatie

Bij veel webshops kun je er tegenwoordig voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een PostNL-locatie. Maar wist je dat je pakketten die al naar je onderweg zijn vaak ook nog kunt laten bezorgen bij een PostNL-locatie?

Dit doe je als volgt:

1. Zoek je pakket in Track & Trace

Ga naar Track & Trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) en vul de Track & Trace-code en je postcode in. De Track & Trace-code krijg je doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je vaak een e-mail met daarin een directe link.

2. Klik op ‘bezorging wijzigen’

Dit kan vanaf het moment dat wij je pakket hebben ontvangen van de afzender tot je de status ‘Gesorteerd’ ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via ‘Account’ - ‘Notificaties’.

3. Kies de gewenste PostNL-locatie

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.