Menu

Veelgestelde vragen

Pakket ophalen bij PostNL-locatie

Komt het even niet uit? Dan is het goed om te weten dat je vaak nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment kunt kiezen.

Dit werkt als volgt:

Legitimatie mee?

Handtekening voor ontvangst

Betalen voor ontvangst?

Pakket laten ophalen door iemand anders

Niet opgehaalde pakketten

Locaties en openingstijden

Pakket niet beschikbaar op locatie?

Track en trace PostNL

Volg uw pakket

Adres van de ontvanger is in:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.