Menu

Veelgestelde vragen

Post niet (helemaal) doorgestuurd

Doorzendservice aangevraagd en toch nog post ontvangen op je eigen adres? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze klantenservice helpt je graag verder. Je kunt contact opnemen met behulp van de contactopties hieronder. Heb je de e-mail met de bevestiging van je aanvraag nog? Houd deze dan alvast bij de hand, dan kunnen we je sneller helpen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.