Menu

Veelgestelde vragen

Inhoud zending vermist of ontvreemd

Ontvang je een pakket met ontbrekende inhoud? Dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:

1. Bestelling bij webshop

Heb je meerdere artikelen besteld? De levertijd verschilt soms per artikel. Het kan dus zijn dat je meerdere pakketten ontvangt. Je kunt het beste even aan de afzender vragen of dit ook geldt voor jouw bestelling.

2. Pakket uit het buitenland

Bevat het pakket verboden goederen? Dan kan de Douane de inhoud (gedeeltelijk) in beslag nemen. Verboden zijn o.a. explosieven, verdovende middelen, brandbare en andere gevaarlijke stoffen.

Is er iets anders aan de hand? Neem dan contact met ons op met behulp van de contactopties hieronder.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.