Menu

Veelgestelde vragen

Oplichting of fraude melden

Heb je een valse e-mail ontvangen uit naam van PostNL, of twijfel je aan de echtheid van een e-mail? Stuur de e-mail dan door naar phishing@postnl.nl. We gaan dan voor je kijken of er inderdaad sprake is van ‘phishing’, en doen zo nodig aangifte bij de Fraudehelpdesk.

Wil je melding maken van een andere vorm van oplichting? Neem dan contact met ons op met behulp van de contactopties hieronder.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.