Menu

Het is erg druk bij onze klantenservice door de coronamaatregelen en de extra bestellingen. Sommige post en pakketten zijn langer onderweg. In track & trace vind je de meest actuele status van de pakketten die wij je kunnen geven. Neem alleen contact op voor dringende zaken (medische, rouw- en spoedzendingen).

Veelgestelde vragen

Klacht indienen

Helaas, ook wij laten weleens een steekje vallen. Sorry als jij daar de dupe van bent geworden! Van fouten kunnen we leren, dus geef je klacht vooral aan ons door. Met onze digitale collega Daan is dat zó gedaan.
 
Zo werkt het:
  1. Klik op de knop ‘Klacht indienen’ onderaan deze pagina
  2. Kies de gewenste contactoptie
  3. We stellen je nu wat vragen en noteren alvast je gegevens. Zo is onze klantenservice goed voorbereid op jouw klacht.
  4. Daarna krijg je een casenummer. Noteer dit nummer en houd het bij de hand als je contact opneemt.
  5. Daan verbindt je nu door met onze klantenservice

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Dat ligt er net even aan waar je klacht over gaat. Hoe we omgaan met jouw klacht, lees je hieronder.

Pakket niet ontvangen

Briefpost niet ontvangen

Pakket beschadigd

Post beschadigd

Klacht over bezorger

Komen we er samen niet uit?

Anderen bekeken ook: