Menu

Veelgestelde vragen

Geen ‘niet-thuis kaartje’ ontvangen

Bezorger gemist maar geen kaartje ontvangen in de brievenbus? Op Track & Trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket (of aangetekende post).

Vul hieronder je Track & Trace-code en postcode in, en je ziet direct waar je pakket is bezorgd (buren of een PostNL-locatie). Is het pakket nog niet bezorgd, dan zie je wanneer we weer bij je langskomen. Dit is meestal op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag). Komt dat niet uit? Dan kun je altijd nog een ander bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur.

Track en trace PostNL

Volg uw pakket

Adres van de ontvanger is in:

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.